Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/520
Назва: Постановка задачі комплексного оцінювання якості знань студента з навчальної дисципліни
Інші назви: Problem integrated quality evaluation of students’ knowledge of the subject
Автори: Ульяновська, Ю. В.
Майстренко, Т. С.
Ключові слова: комплексне оцінювання якості
теорії нечітких множин
розв’язання сформульованої задачі
comprehensive evaluation of quality
fuzzy set theory
solving formulated problem
Дата публікації: 7-кві-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Порядок організації контролю та оцінювання успішності студентів у Європейській кредитно-трансферній системі (ЄКТС) в Академії митної служби України / [укл. О. М. Корх, Л. В. Бабенко]. – Дніпропетровськ : Академія митної служби України, 2013. – 11 с. 2. Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий / Аванесов В. С. – М. : Из-во Центра тестирования Минобразования РФ, 2002. – 239 c. 3. Морев И. А. Образовательные информационные технологи : учебн. пособие : в 2-х ч. – Ч. 2. Педагогические измерения / Морев И. А. – Владивосток : Издательство Дальневосточного университета, 2002. – 174 с. 4. Ягупов В. В. Педагогіка : навч. посіб. / Ягупов В. В. – К. : Либідь, 2002. – 560 с. 5. Домрачев В. Нечеткие модели рейтинговых систем оценки знаний / Домрачев В. Г., Полещук О. М., Ретинская И. В. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.ict.edu.ru/vconf/files/tm01_627.doc. 6. Мелихов А. Н. Ситуационные советующие системы с нечеткой логикой / Мелихов А. Н., Берштейн Л. С., Коровин С. Я. – М. : Наука, 1990. – 272 с. 7. Штовба С. Д. Введение в теорию нечетких множеств и нечеткую логику [Электронный ресурс] / Штовба С. Д. – Режим доступа : http://www.matlab.exponenta.ru/fuzzylogic/ book1/index.php. 8. Ротштейн А. П. Влияние методов дефаззификации на скорость настройки нечеткой модели / А. П. Ротштейн, С. Д. Штовба // Кибернетика и системный анализ. – 2002. – № 5. – С. 169–174.
Серія/номер: Технічні науки;2013/2
Короткий огляд (реферат): Розглядається застосування теорії нечітких множин для кількісної оцінки рівня засвоєння студентом дисципліни, з урахуванням передбачених видів роботи. Проаналізовано й наведено засоби розв’язання сформульованої задачі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/520
ISSN: 2310-9645
Розташовується у зібраннях:2013/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdfЕлектронне видання305,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.