Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщук, Є. В.-
dc.contributor.authorАдамовська, В. С.-
dc.contributor.authorВишняк, Г. Д.-
dc.date.accessioned2023-04-26T08:36:18Z-
dc.date.available2023-04-26T08:36:18Z-
dc.date.issued2023-04-26-
dc.identifier.citationМіщук Є. В. Модель публічної служби як елемент європейської інтеграції України та драйвер розвитку публічного адміністрування / Є. В. Міщук, В. С. Адамовська, Г. Д. Вишняк // Публічне управління та митне адміністрування, № 3 (34), 2022. С. 50-57.uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5195-
dc.description.abstractУ статті досліджені моделі публічної служби в європейських країнах у контексті виявлення напрямів урахування їх досвіду в Україні та сприяння розвитку публічного адміністрування. Метою статті є надання пропозицій щодо формування дієвої моделі публічної служби як елементу європейської інтеграції України та драйверу розвитку публічного адміністрування. Ураховано, що необхідність публічної служби виникає при усвідомленні об’єктивної необхідності у політичноадміністративному механізмі, котрий виконуватиме державні функції. Указано на важливість професійної етики в роботі публічних службовців, як необхідного елементу європейської інтеграції. Показано ряд концепцій розвитку моделей публічного управління, котрі формують базис сучасних реформ публічного адміністрування в різних країнах. Проведений порівняльний аналіз європейських моделей публічної служби. Ураховано, що урядом України обрано модель «доброчесної публічної служби». Показано, що обрана модель може бути удосконаленою на основі урахування додаткових принципів та практик європейських країн, але з урахуванням власного досвіду, культури та традицій. Додатково до відомих критеріїв формування публічної служби, запропоновано ураховувати орієнтацію на поточні соціальні проблеми та можливі суспільні вигоди. Показано, що для практичної реалізації даних критеріїв необхідно внести відповідні зміни у нормативно-правові акти із питань державної служби та роботи в органах місцевого самоврядування. Їх розробку доцільно здійснювати із залученням представників Європейської комісії та міжнародних організацій. Запропоновано модель публічної служби в Україні, що представляє собою децентралізовану відкриту модель із елементами гнучкої і посадової. Вона відрізняється від змішаної моделі з елементами кар’єрної, яка вибудовується у даний час. Принциповими відмінностями пропонованої моделі є активізація мобільності переміщень публічних службовців та акцентуація на цілях роботи, а не нормах. Формування публічної служби за рекомендованою моделлю сприятиме пришвидшенню європейської інтеграції України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;№ 3 (34), 2022-
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectєвропейський досвідuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectреформування публічної службиuk_UA
dc.titleМодель публічної служби як елемент європейської інтеграції України та драйвер розвитку публічного адмініструванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/ №3(34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf399,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.