Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5195
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міщук, Є. В. | - |
dc.contributor.author | Адамовська, В. С. | - |
dc.contributor.author | Вишняк, Г. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T08:36:18Z | - |
dc.date.available | 2023-04-26T08:36:18Z | - |
dc.date.issued | 2023-04-26 | - |
dc.identifier.citation | Міщук Є. В. Модель публічної служби як елемент європейської інтеграції України та драйвер розвитку публічного адміністрування / Є. В. Міщук, В. С. Адамовська, Г. Д. Вишняк // Публічне управління та митне адміністрування, № 3 (34), 2022. С. 50-57. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2310-9653 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5195 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджені моделі публічної служби в європейських країнах у контексті виявлення напрямів урахування їх досвіду в Україні та сприяння розвитку публічного адміністрування. Метою статті є надання пропозицій щодо формування дієвої моделі публічної служби як елементу європейської інтеграції України та драйверу розвитку публічного адміністрування. Ураховано, що необхідність публічної служби виникає при усвідомленні об’єктивної необхідності у політичноадміністративному механізмі, котрий виконуватиме державні функції. Указано на важливість професійної етики в роботі публічних службовців, як необхідного елементу європейської інтеграції. Показано ряд концепцій розвитку моделей публічного управління, котрі формують базис сучасних реформ публічного адміністрування в різних країнах. Проведений порівняльний аналіз європейських моделей публічної служби. Ураховано, що урядом України обрано модель «доброчесної публічної служби». Показано, що обрана модель може бути удосконаленою на основі урахування додаткових принципів та практик європейських країн, але з урахуванням власного досвіду, культури та традицій. Додатково до відомих критеріїв формування публічної служби, запропоновано ураховувати орієнтацію на поточні соціальні проблеми та можливі суспільні вигоди. Показано, що для практичної реалізації даних критеріїв необхідно внести відповідні зміни у нормативно-правові акти із питань державної служби та роботи в органах місцевого самоврядування. Їх розробку доцільно здійснювати із залученням представників Європейської комісії та міжнародних організацій. Запропоновано модель публічної служби в Україні, що представляє собою децентралізовану відкриту модель із елементами гнучкої і посадової. Вона відрізняється від змішаної моделі з елементами кар’єрної, яка вибудовується у даний час. Принциповими відмінностями пропонованої моделі є активізація мобільності переміщень публічних службовців та акцентуація на цілях роботи, а не нормах. Формування публічної служби за рекомендованою моделлю сприятиме пришвидшенню європейської інтеграції України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Публічне управління та митне адміністрування;№ 3 (34), 2022 | - |
dc.subject | держава | uk_UA |
dc.subject | державне управління | uk_UA |
dc.subject | європейський досвід | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | реформування публічної служби | uk_UA |
dc.title | Модель публічної служби як елемент європейської інтеграції України та драйвер розвитку публічного адміністрування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2022/ №3(34) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 399,03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.