Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5184
Назва: Упровадження підходів проєктного менеджменту в процесі реформування системи управління вищої освіти
Автори: Сиченко, В. В.
Рибкіна, С. О.
Соколова, Е. Т.
Ключові слова: вища освіта
проєктне управління
інноваційний менеджмент
стратегічний розвиток
Дата публікації: 24-кві-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Сиченко В. В. Упровадження підходів проєктного менеджменту в процесі реформування системи управління вищої освіти / В. В., Сиченко, С. О., Рибкіна, Е. Т., Соколова // Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (33), 2022. С. 34-39.
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;№ 2 (33), 2022
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються переваги впровадження методологічного інструментарію проєктного менеджменту в систему публічного управління вищою освітою України в умовах сучасних суспільноекономічних трансформацій. На основі аналізу сутності проєктного підходу запропоновані шляхи удосконалення механізмів управління у системі вищої освіти, залучення державних, регіональних владних структур, бізнес-спільнот, громадських організацій як замовників освітніх проєктів. З’ясовано, що процеси глобалізації та популяризації концепції «Нового державного врядування» створюють відповідні умови для активного застосування інструментарію бізнес-середовища. Зазначено необхідність адаптації методології проєктного менеджменту до теорії публічного управління для забезпечення інноваційного розвитку системи вищої освіти в цілому. Виділено й проаналізовано основні аспекти, які слід враховувати під час упровадження проєктних моделей управління. Удосконалено освітній механізм упровадження методології управління проєктами враховуючи принципи системності, послідовності у плануванні, організації, виконанні, контролі, відстеженні прогресу та динаміки успішності, застосуванні управлінських рішень згідно із конкретними умовами, вмінні швидко адаптуватися до нових соціально-економічних умов. Детально розглянуті етапи життєвого циклу проєкту та особливості реалізації кожного. Розглядається інструментарій аналізу проєктів, зокрема SWOT-аналіз, PEST-аналіз. Відносно нова методологія управління проєктами «Business model Canva» адаптована до реалізації та застосування у системі вищої освіти. У статті аналізуються переваги та недоліки каскадних та гнучких технологій управління, пропонуються ідеї щодо актуальності заходів, пов’язаних з ризик-менеджментом. Зазначається, що проєктний підхід в управлінні не є суворо детермінованим процесом, а навпаки тісно пов’язаним з конкретними ситуаціями на ринку освітніх послуг та запитів суспільства, інвестиційними механізмами фінансування в освіті, врахуванні конкурентних умовах. Наразі сфера публічного управління є однією з пріоритетних щодо використання методологій проєктного менеджменту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5184
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2022/ №2(33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf510,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.