Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуценко, І. Н.-
dc.contributor.authorДолбишева, Н. Г.-
dc.date.accessioned2023-04-14T07:13:12Z-
dc.date.available2023-04-14T07:13:12Z-
dc.date.issued2023-04-14-
dc.identifier.citationЛуценко, І. Н., Долбишева, Н. Г. Рухова активність студентської молоді в умовах сьогодення. Фізичне виховання та спорт, №1, 2022. С. 28-35..uk_UA
dc.identifier.issn2786-5924-
dc.identifier.issn2786-5932-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5161-
dc.description.abstractІз часів Незалежності України і особливо протягом останнього десятиріччя в нашій країні склалася негативна тенденція щодо погіршання здоров’я і рівня фізичної підготовленості різних груп населення, зокрема студентської молоді. Передовий світовий досвід та велика кількість наукових досліджень свідчать, що рухова активність – це біологічна потреба кожного живого організму, невід’ємна частина здорового способу життя, один із найважливіших соціально-біологічних факторів розвитку людини. Але слід зазначити, що дефіцит рухової активності молоді становить понад 60% необхідного для підтримання нормального рівня здоров’я. Лише незначний відсоток українців мають необхідний, фізіологічно обумовлений рівень рухової активності, який значно менший, ніж у мешканців країн Європейського Союзу. Мета дослідження – визначити рівень освіченості студенток з питань рухової активності та її особливостей в періоди дистанційного, канікулярного та аудиторного навчання. В дослідженні брали участь студентки І-ІІ курсу, які за станом здоров’я віднесені до основної медичної групи Університету митної справи та фінансів. Дослідження проводилось протягом квітняжовтня 2021 року. Для вирішення поставленої мети дослідження використовувалися такі методи: аналіз і узагальнення спеціальної наукової і науково-методичної літератури, анкетування, метод реєстрації рухової активності за Фремінгемською методикою; методи математичної статистики. Результати дослідження свідчать про відсутність чіткого уявлення у здобувачів вищої освіти про поняття «рухова активність» та «рівень рухової активності». Встановлено, що в період пандемії, карантинних обмежень і дистанційного навчання переважна більшість здобувачів не займається фізичними вправами, що призвело до суттєвого зниження рівня рухової активності. Виявлено, що відновлення навчання в аудиторному режимі та проведення спеціально-організованих занять з фізичного виховання суттєво впливають на розширення форм рухової активності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗапорізький національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФізичне виховання та спорт;№1, 2022-
dc.subjectруховий режимuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.titleРухова активність студентської молоді в умовах сьогоденняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Луценко, Долбишева_2022.pdf456,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.