Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5151
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДьомін, Максим-
dc.contributor.authorЄдинак, Володимир-
dc.date.accessioned2023-04-11T12:20:45Z-
dc.date.available2023-04-11T12:20:45Z-
dc.date.issued2023-04-11-
dc.identifier.citationДьомін, М., Єдинак, В. Побудова комунікаційного процесу в організації. Innovation and Sustainability, №3, 2012. С. 65–71.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5940-
dc.identifier.issn2786-5959-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5151-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основні підходи (маркетинговий, економічний, соціальний, психологічний, філософський, лінгвістичний) до визначення поняття комунікації і комунікаційного процесу; визначена необхідність використання системного підходу у процесі побудови комунікацій в будь-якій організації; у підтвердження визначального впливу комунікації на успіх організації було наведено узагальнені результати опитувань керівників і працівників різних організацій із різних країн стосовно недоліків в організаційних комунікаціях і потенціалу виникнення організаційних проблем у ході здійснення комунікаційного процесу; приведено ряд положень, які підтверджують необхідність наявності ефективної системи комунікації в організації; наведені аспекти діяльності організації, на які першочергово спрямовуються організаційні комунікації; розглянуті складові комунікаційної мережі (відправник, повідомлення, канал, одержувач) та етапи комунікаційного процесу; розглянуто визначення поняття комунікативного шуму;надано визначення комунікаційним бар’єрам, як явищу; перелічені та охарактеризовані основні види комунікаційних бар’єрів (особистісні, фізичні і семантичні), зокрема проаналізовані ті бар’єри, які притаманні саме організаційним комунікаціям; змістовно наведені принципи побудови системи комунікацій в організації, дотримання яких є одним із головних факторів ефективності комунікаційної системи; зазначено роль комунікативного простору у процесі реалізації стратегічних програм розвитку організації;визначені заходи і рекомендації, які, охоплюючи різні аспекти діяльності організації, сприяють підвищенню ефективності комунікаційних процесів у внутрішньому і зовнішньому середовищах організації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВінницький національний технічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesInnovation and Sustainability;№ 3, 2022-
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectкомунікації в організаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційний процесuk_UA
dc.subjectкомунікаційні бар’єриuk_UA
dc.subjectудосконалення комунікаціїuk_UA
dc.titleПобудова комунікаційного процесу в організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document (1).pdf318,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.