Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5134
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чупілко, Т. А. | - |
dc.contributor.author | Чупілко, О. С. | - |
dc.contributor.author | Мормуль, М. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-06T10:45:20Z | - |
dc.date.available | 2023-04-06T10:45:20Z | - |
dc.date.issued | 2023-04-06 | - |
dc.identifier.citation | Чупілко Т. А. Проектування і програмна реалізація автоматизованої системи відвідуваності та аналізу даних в закладах освіти / Чупілко Т. А., Чупілко О. С., Мормуль М. Ф. // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2023, № 1. С. 35-43. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1999-9941 | - |
dc.identifier.issn | 2078-6387 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5134 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена дослідженню оптимального способу контролю відвідуваності закладів освіти учнями як викладачами, так і батьками: проектуванню і реалізації автоматизованої системи, яка дозволяє спростити цей процес, розробити необхідні звіти, включаючи оповіщення батьків інформацією про відвідуваність їх дітей; створення модулів для аналізу отриманої інформації з використанням методів математичного моделювання та мови програмування Python і бібліотек для обробки даних. Принцип роботи системи полягає в тому, що інформація про учня, який прийшов до закладу освіти, зчитується сканером та пересилається на локальний комп’ютер, де вона і зберігається. На цьому ж комп’ютері проводиться аналіз збереженої інформації та формуються необхідні звіти. Також в іншому підході до розробки системи використовується хмарний сервер. Аналізуються проблеми і недоліки, що виникають при різних можливостях організації автоматизованої системи. Для збереження інформації на комп’ютері, до якого приєднаний сканер, розглядаються підходи, засновані на використанні мови Python, що дозволяє легко переносити дані в різні бази даних, включаючи Access та MySQL, та інший, де сканована інформація одразу зберігається у базі даних Access, яка розташована на комп’ютері, до якого приєднаний сканер. Розроблено і реалізовано структури бази даних для збереження і обробки інформації. Система генерує різні звіти з необхідною інформацією, що може бути підставою для прийняття певних рішень: наприклад, звіт для столової про кількість учнів по класам, про загальну кількість дітей в школі, загальну кількість присутніх та відсутніх в абсолютних значеннях та відносних і т.ін. Для надсилання повідомлень було використано сучасний месенджер Telegram. Для реалізації ідеї було використано BotFather та функцію даної платформи, що дозволяє створювати автоматичних роботів для виконання завдань розсилки її користувачам. Логіка боту контролюється за допомогою HTTPS запитів до API системи для роботів. За допомогою SQL-запитів вилучається потрібна інформацію, яка передається у розроблений програмний модуль для проведення аналізу по окремій групі учнів або в цілому по закладу. Використовються регресійні методи аналізу в програмному режимі за допомогою інструментів Python. Роботу зі створенняі реалізації автоматизованої інтелектуальної системи було виконано на замовлення закладу середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький національний технічний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія;2023, № 1 | - |
dc.subject | автоматизована система | uk_UA |
dc.subject | база даних | uk_UA |
dc.subject | Python | uk_UA |
dc.subject | аналіз даних | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.title | Проектування і програмна реалізація автоматизованої системи відвідуваності та аналізу даних в закладах освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чупілко Т.А.ІТКІ 2023 т 56 АвтомСистема.pdf | 330,92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.