Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещенко, І.О.-
dc.contributor.authorБоровик, Т.В.-
dc.contributor.authorМайборода, О.В.-
dc.date.accessioned2023-03-21T10:36:08Z-
dc.date.available2023-03-21T10:36:08Z-
dc.date.issued2023-03-21-
dc.identifier.citationТерещенко І.О., Боровик Т.В., Майборода О.В. Таргетингова реклама як інструмент реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємств. Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 90-96.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5074-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні етапи налаштування таргетингу, його функції й інструменти при реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємства. Досліджено процес і етапи налаштування таргетингової реклами. Представлено категорії цілей таргетингу яких може досягти бізнес у соціальних мережах. Систематизовано категорії і види цілей таргетингу, встановлено їх роль для бізнесу при реалізації маркетингової комунікаційної політики у соціальних мережах. Також були визначені особливості факторів сегментації цільової аудиторі при налаштуванні таргетингу в Ads Manager. Подано особливості управління бюджетом рекламних кампаній, оголошень і їх груп. В статті запропоновано рекомендації щодо налаштування таргетингу й удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств у соціальних мережах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022-
dc.subjectтаргетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectAds Manager Facebookuk_UA
dc.subjectцілі таргетингуuk_UA
dc.subjectстворення і редагування рекламних кампанійuk_UA
dc.subjectуправління бюджетами рекламних кампанійuk_UA
dc.subjectкомпанія Metauk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахuk_UA
dc.titleТаргетингова реклама як інструмент реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/3(79)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf412,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.