Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНемировська, О.В.-
dc.contributor.authorГорбовий, А.Ю.-
dc.date.accessioned2023-03-20T12:09:09Z-
dc.date.available2023-03-20T12:09:09Z-
dc.date.issued2023-03-20-
dc.identifier.citationНемировська О.В., Горбовий А.Ю. Застосування технології медіадизайну як інструмента фірмової ідентифікації маркетингових комунікацій (на прикладі розробки стратегії корпоративного стилю структурного підрозділу ДПУ). Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 29-34.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5065-
dc.description.abstractСучасний стан ринку освітніх послуг вимагає від закладів вищої освіти (далі – ЗВО) правильної інтеграції інформаційних технологій в стратегічний розвиток. Актуальність дослідження, зумовлена загостренням конкурентної боротьби між ЗВО всередині країни. Тому керівництво провідних ЗВО України приділяє особливу увагу використанню інформаційних технологій в стратегічному розвитку. Інтеграція інформаційних технологій є складним, багатоетапним процесом, що торкається всіх інформаційних систем ЗВО та бізнес-процесів, що в них відбуваються. У статті здійснено оцінку ефективності роботи системи візуальної комунікації в каналах просування структурного підрозділу УДФСУ (нині – ДПУ) як результат розробки стратегічного планування та впровадження фірмового стилю. Досліджено питання щодо використання інформаційних технологій в стратегічному плануванні організації. Концептуальний підхід застосований до методології даного дослідження, з призми стратегічного маркетингу, можна використати для різних сфер господарювання та організацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022-
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk_UA
dc.subjectбренд-букuk_UA
dc.subjectтехнології медіадизайнуuk_UA
dc.subjectстратегічний планuk_UA
dc.subjectмаркетинговий механізм управлінняuk_UA
dc.titleЗастосування технології медіадизайну як інструмента фірмової ідентифікації маркетингових комунікацій (на прикладі розробки стратегії корпоративного стилю структурного підрозділу ДПУ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/3(79)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf381 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.