Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.date.accessioned2023-03-17T11:48:26Z-
dc.date.available2023-03-17T11:48:26Z-
dc.date.issued2023-03-17-
dc.identifier.citationСало Я.В. Особливості формування бренду роботодавця. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 92-96.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5050-
dc.description.abstractУ статті розглядається розвиток та просування бренду роботодавця. У статті описано авторське бачення процесу створення бренду роботодавця, який включає чотири етапи: визначення бачення і мети створення бренду роботодавця, аналіз та оцінка брендів конкурентів, виявлення унікальної ціннісної пропозиції та формування атрибутів бренду роботодавця. Розглянуто позитивні сторони формування сильного бренду роботодавця. Досліджено трансформацію мети створення бренду роботодавця відповідно до етапів життєвого циклу. Зауважено увагу на тому, що атрибути бренду роботодавця повинні ґрунтуватися на отриманих висновках про цільову аудиторію, бачення і цілі бренду, а також – на образах конкурентів. Важливо, щоб комунікація та візуалізація бренду роботодавця відповідали певним вимогам. Зроблено висновки та означено перспективи подальших досліджень даної проблематики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022-
dc.subjectбренд роботодавцяuk_UA
dc.subjectHR-брендuk_UA
dc.subjectкомпаніяuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectпрацівникиuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.titleОсобливості формування бренду роботодавцяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/2(78)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf407,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.