Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5048
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКузьминчук, Н.В.-
dc.contributor.authorКуценко, Т.М.-
dc.contributor.authorБуримченко, А.О.-
dc.date.accessioned2023-03-17T11:29:59Z-
dc.date.available2023-03-17T11:29:59Z-
dc.date.issued2023-03-17-
dc.identifier.citationКузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Буримченко А.О. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах інформаційної екононміки. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 79-85.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5048-
dc.description.abstractВстановлено, що будь-який суб’єкт господарювання для ефективного функціонування та оцінки перспектив діяльності має володіти інформацією щодо власних конкурентних переваг, що дозволяє їм визначити сильні сторони, обрати стратегію і тактику поведінки, адекватну реаліям сучасних ринкових процесів. Подано характеристику стратегічних напрямів забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі, що дозволяє зосередити увагу на підвищенні ефективності використання інтелектуального капіталу як основного фактору зростання в умовах інформаційної економіки. Обґрунтовано умови збереження конкурентних переваг підприємств торгівлі та заходи з їх підтримки, що визначає стратегічну спрямованість їх діяльності на створення сприятливого середовища та інноваційної інфраструктури. Наголошено, що в сучасних умовах інноваційного розвитку слід формувати необхідні для підтримки рівня конкурентоспроможності економічні зміни. Запропоновані заходи дозволять підвищити ефективність інформаційно-аналітичної підтримки інноваційної діяльності підприємств торгівлі шляхом формування аналітичного середовища на підставі інформаційно-пошукових систем. Впровадження таких положень дає змогу всім підприємствам торгівлі виробити нові конкурентні переваги у формуванні передових позицій на ринку товарів і послуг, покращити доступ до інформації та співпрацю між суб’єктами інноваційного процесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleЗабезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах інформаційної екононмікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2022/2(78)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.pdf394,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.