Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVerbytska, Anna-
dc.date.accessioned2023-03-17T11:22:42Z-
dc.date.available2023-03-17T11:22:42Z-
dc.date.issued2023-03-17-
dc.identifier.citationVerbytska A. Advantages of social media marketing as a lead generation channal for start-ups. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. C. 72-78.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5047-
dc.description.abstractHighly competitive environment of start-ups encourages the effective implementation of their marketing and business goals. The key task in this context is lead generation, which supports a start-up’s key tasks, namely strengthening market positions and increasing sales. The key channel of the lead generation is the social media, which is in the best method of performing marketing and business tasks formed within the framework of lead generation. The aim of the paper is to study the channel of social media as a tool of lead generation for start-ups. The paper considers the features of start-up lead generation on the social media platform, and stages of lead generation for start-ups. The paper offers a number of measures focused at enhancing start-up`s position in social media channel in the context of lead generation. A special focus is dedicated to increasing the effectiveness of marketing investments under COVID-19 pandemic.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022-
dc.subjectSocial Mediauk_UA
dc.subjectLead Generationuk_UA
dc.subjectStart-upuk_UA
dc.subjectTarget Audienceuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.titleAdvantages of social media marketing as a lead generation channal for start-upsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/2(78)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf442,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.