Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯтчук, О.М.-
dc.contributor.authorНебаба, Н.О.-
dc.contributor.authorКучер, М.М.-
dc.date.accessioned2023-03-17T09:17:46Z-
dc.date.available2023-03-17T09:17:46Z-
dc.date.issued2023-03-17-
dc.identifier.citationЯтчук О.М., Небаба Н.О., Кучер М.М. Інтерактивні соціо-комунікаційні моделі: перспективи використання в міжнародних відносинах , туризмі та готельно-ресторанній справі. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 26-30.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5040-
dc.description.abstractСтаття присвячена використанню соціо-комунікаційних моделей в сферах міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи в контексті міждисциплінарного спрямування класичних наукових студій. Узагальнено основні тенденції розвитку соціо-комунікаційного простору як частини загального інформаційного простору та мережі Інтернет зокрема. Доведено спільність міждисциплінарного підходу для вивчення комунікаційних завдань в сфері взаємодії як певної інтерактивної моделі комунікаційних технологій. Встановлено особливості інтерактивної соціокомунікаційної моделі та її доцільність використання в міжнародних відносинах, туризмі та готельно-ресторанній справі як частини стратегічних, іміджевих та бізнес-комунікацій. Визначено, що поодинокі приклади в сферах міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи доводять, що використання цієї інтерактивної моделі комунікації є перспективним напрямом як для практичної діяльності у зазначених сферах, так і для подальшого наукового прогнозування, моделювання та вивчення особливостей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022-
dc.subjectіміджеві комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectміжнародні відносиниuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанна справаuk_UA
dc.subjectстратегічні комунікаціїuk_UA
dc.titleІнтерактивні соціо-комунікаційні моделі: перспективи використання в міжнародних відносинах , туризмі та готельно-ресторанній справіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/2(78)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf360,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.