Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5015
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНовицька, Н.Б.-
dc.contributor.authorНовицький, А.М.-
dc.contributor.authorПриймаченко, Д.В.-
dc.date.accessioned2023-03-09T10:11:44Z-
dc.date.available2023-03-09T10:11:44Z-
dc.date.issued2023-03-09-
dc.identifier.citationНовицька Н.Б., Новицький А.М., Приймаченко Д.В. Інформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право, Випуск 75, Частина 1, 2023. С. 255-259.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5015-
dc.description.abstractСучасний етап розвитку суспільних відносин вирізняється стрімкою активізацією цифрових (інформаційних) технологій. Інтенсивний поступ науки й технологічний прогрес стали основними ознаками новітнього суспільства. Використання цифрових технологій дало поштовх процесам перетворень у суспільстві – інформаційній трансформації суспільних відносин, що виражено в застосуванні сучасних цифрових технологій у різноманітних сферах діяльності людини. Освіта набуває в інформаційному суспільстві нових рис, нового значення. Відзначено, що перспективність використання у майбутньому спеціалістами можливостей інформатизації, можливість спілкування в “он-лайн” режимі, використання автоматизованих пошукових та довідкових правових систем та електронних баз даних правової інформації викликає необхідність дослідження інформаційної культури як складової державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Стаття присвячена висвітленню тих змін, які формують нові відносини в суспільстві, та показує важливість формування інформаційної культури та її вплив на реалізацію державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Наголошено, що успішне виконання завдань в будь якій сфері виробництва залежить також і від інформаційної культури фахівців, що полягає у знанні, умінні користуватися всією сукупністю правових засобів роботи з інформацією під час виконання службових обов’язків у межах компетенції, встановленої законом та іншими правовими актами. Констатовано, що сьогодні керівник, спеціаліст високого рівня, зобов’язаний працювати з комп’ютером, використовувати можливості інформаційних систем та працювати з великими масивами інформації. Запропоновано, при реалізації державної політики у сфері фахової передвищої освіти необхідно серйозну увагу приділити формуванню інформаційної культури. Крім того при підготовці спеціалістів у закладах фахової передвищої освіти однією з обов’язкових дисциплін повинна стати – ”Інформаційна культура”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУжгородський національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право;Випуск 75, Частина 1, 2023-
dc.subjectфахова передвища освітаuk_UA
dc.subjectінформаційна культураuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subjectформування і реалізаціяuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectздобувачі фахової передвищої освітиuk_UA
dc.titleІнформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра публічного та приватного права

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
75 part 1-255-259.pdf401,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.