Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілозубенко, Володимир С.-
dc.contributor.authorРазінькова, Міла Ю.-
dc.contributor.authorНебаба, Наталія О.-
dc.contributor.authorЯтчук, Ольга М.-
dc.date.accessioned2022-12-13T12:35:17Z-
dc.date.available2022-12-13T12:35:17Z-
dc.date.issued2022-12-13-
dc.identifier.citationБілозубенко В.С. Комунікаційні та інформаційні технології в туризмі: теоретико-методичний аспект / В.С. Білозубенко, М.Ю. Разінькова, Н.О. Небаба, О.М. Ятчук // Вісник КНУТД. -2020. -№13(147). - С. 48-56.uk_UA
dc.identifier.issn2413-0117-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4852-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання щодо інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які застосовуються в туризмі. ІКТ є рушієм туристичної галузі, за допомогою якого туристичні фірми позитивно впливають на такі складові, як: собівартість; ринок; конкуренція. ІКТ стали ключовим чинником конкурентоспроможності не лише туристичних фірм, а й туристичних напрямків, оскільки широкий спектр технологічних розробок спричинив цю еволюцію. Визначено, що швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій загалом та Інтернету, зокрема, кардинально змінив туристичну галузь. Інтернет є ефективним маркетинговим інструментом для туризму. Цей інструмент важливий як для постачальників, так і для споживачів для поширення інформації, спілкування та придбання товарів та послуг в Інтернеті. Доведено, що основними існуючими технологіями та ІКТ-додатками, які використовуються в туристичній сфері, є: веб-сайти; цифровий маркетинг; соціальні мережі; мультимедіа; мобільні технології; інтелектуальне середовище (ІС). Добре розроблений веб-сайт сприятиме збільшенню лояльності користувачів до веб-сайту та його продуктів. Доведено, що ІКТ змінюють спосіб збуту туристичних продуктів і є потужним інструментом маркетингових досліджень. У туризмі огляди та рекомендації туристів мають велике значення для зростання популярності туристичної компанії та для просування подорожей. Обґрунтовано, що туристична інформація вимагає великих обсягів представлення зображень та графіки, щоб забезпечити належне сприйняття для тих, хто планує поїздку. Еволюція мобільних технологій та інфраструктури стає регулярною частиною нашої повсякденної діяльності. У сучасних реаліях сегментація ринку є такою, що туристичні фірми мають знати, як адаптувати свою пропозицію на момент бронювання, тому необхідно постійно пристосовувати туристичні послуги до великої кількості споживачів та існуючих сегментів ринку. Визначено, що встановлення взаємозв'язку із зовнішнім середовищем дозволяє здійснювати координацію між усіма зацікавленими сторонами туристичної системи. Майбутнє туризму буде зосереджене на орієнтованих на користувача технологіях, які допоможуть туристичним компаніям динамічно взаємодіяти зі своїми клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник КНУТД;№ 3 (147), 2020-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуристичні напрямкиuk_UA
dc.subjectтуристичні фірмиuk_UA
dc.titleКомунікаційні та інформаційні технології в туризмі: теоретико-методичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
671-Article Text-1272-1-10-20201228.pdf568,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.