Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4820
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ханін, І.Г. | - |
dc.contributor.author | Білозубенко, В.С. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-28T09:30:35Z | - |
dc.date.available | 2022-11-28T09:30:35Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-28 | - |
dc.identifier.citation | Ханін І. Г., Білозубенко В. С. Роль освіти в національній інноваційній системі. Бізнес Інформ. 2019. №12. C. 95–101. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-12-95-101 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2222-4459 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4820 | - |
dc.description.abstract | У сучасну епоху зростання, розвиток і конкурентоспроможність національних господарств, а в підсумку і добробут націй, вирішальною мірою залежать від масштабу, темпів і результативності впровадження інновацій. Тому визначального значення набула інтенсифікація інноваційних процесів, що вийшла на національний рівень і проявилася у створенні національних інноваційних систем (НІС). Однією з найважливіших складових НІС сьогодні розглядається освіта. Розуміння ролі освіти в НІС дає можливість розвитку та управління цим сектором у контексті підвищення ефективності всієї системи та інших елементів. Роль освіти визначається не тільки з точки зору підготовки фахівців, але й також з позицій структури НІС і особливих функції сектора освіти. У статті розглядаються декілька моделей, в яких підкреслюється важливість і описується роль освіти: «Потрійна спіраль», «Третя місія», «Розумна спеціалізація», «Трикутник знань». Охарактеризовано позиції освіти (університетів) у підсистемах НІС. Показано присутність освіти в різних функціональних блоках, а також основних процесах. Також роль освіти в НІС розкривається у виділенні функцій. Звертається увага на загальноекономічне значення функціонування сектора освіти, а також на декілька груп функцій в таких сферах: підготовка фахівців; генерування нових знань; організація інноваційного процесу; підтримка інноваційної діяльності; комерціалізація інновацій; забезпечення відносин із зовнішнім середовищем. У рамках НІС відбувається інтеграція науки, освіти та інновацій, що передбачає гармонійну взаємодію, розвиток і збалансованість. Для інтеграції науки, освіти та інновацій необхідна якісно нова інноваційна інфраструктура, нові форми організації наукової, освітньої та інноваційної діяльності. У цілому, освіта має значення в інтенсифікації інноваційних процесів, відіграє важливу роль у формуванні НІС, її структурному вдосконаленні та підвищенні ефективності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «ІНЖЕК» (ХАРКІВ, УКРАЇНА); Харківський національний економічний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Бізнес Інформ;2019. №12 | - |
dc.subject | економіка знань | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | національна інноваційна система | uk_UA |
dc.subject | функції | uk_UA |
dc.subject | knowledge economy | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | national innovation system | uk_UA |
dc.subject | functions | uk_UA |
dc.title | Роль освіти в національній інноваційній системі | uk_UA |
dc.title.alternative | The Role of Education in the National Innovation System | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кафедра міжнародних відносин |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
rol-obrazovaniya-v-natsionalnoy-innovatsionnoy-sisteme.pdf | 395,54 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.