Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХанін, І.Г.-
dc.contributor.authorБілозубенко, В.С.-
dc.date.accessioned2022-11-28T09:30:35Z-
dc.date.available2022-11-28T09:30:35Z-
dc.date.issued2022-11-28-
dc.identifier.citationХанін І. Г., Білозубенко В. С. Роль освіти в національній інноваційній системі. Бізнес Інформ. 2019. №12. C. 95–101. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-12-95-101uk_UA
dc.identifier.issn2222-4459-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4820-
dc.description.abstractУ сучасну епоху зростання, розвиток і конкурентоспроможність національних господарств, а в підсумку і добробут націй, вирішальною мірою залежать від масштабу, темпів і результативності впровадження інновацій. Тому визначального значення набула інтенсифікація інноваційних процесів, що вийшла на національний рівень і проявилася у створенні національних інноваційних систем (НІС). Однією з найважливіших складових НІС сьогодні розглядається освіта. Розуміння ролі освіти в НІС дає можливість розвитку та управління цим сектором у контексті підвищення ефективності всієї системи та інших елементів. Роль освіти визначається не тільки з точки зору підготовки фахівців, але й також з позицій структури НІС і особливих функції сектора освіти. У статті розглядаються декілька моделей, в яких підкреслюється важливість і описується роль освіти: «Потрійна спіраль», «Третя місія», «Розумна спеціалізація», «Трикутник знань». Охарактеризовано позиції освіти (університетів) у підсистемах НІС. Показано присутність освіти в різних функціональних блоках, а також основних процесах. Також роль освіти в НІС розкривається у виділенні функцій. Звертається увага на загальноекономічне значення функціонування сектора освіти, а також на декілька груп функцій в таких сферах: підготовка фахівців; генерування нових знань; організація інноваційного процесу; підтримка інноваційної діяльності; комерціалізація інновацій; забезпечення відносин із зовнішнім середовищем. У рамках НІС відбувається інтеграція науки, освіти та інновацій, що передбачає гармонійну взаємодію, розвиток і збалансованість. Для інтеграції науки, освіти та інновацій необхідна якісно нова інноваційна інфраструктура, нові форми організації наукової, освітньої та інноваційної діяльності. У цілому, освіта має значення в інтенсифікації інноваційних процесів, відіграє важливу роль у формуванні НІС, її структурному вдосконаленні та підвищенні ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВИДАВНИЧИЙ ДІМ «ІНЖЕК» (ХАРКІВ, УКРАЇНА); Харківський національний економічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesБізнес Інформ;2019. №12-
dc.subjectекономіка знаньuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectнаціональна інноваційна системаuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectknowledge economyuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectnational innovation systemuk_UA
dc.subjectfunctionsuk_UA
dc.titleРоль освіти в національній інноваційній системіuk_UA
dc.title.alternativeThe Role of Education in the National Innovation Systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol-obrazovaniya-v-natsionalnoy-innovatsionnoy-sisteme.pdf395,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.