Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорб, К. М.-
dc.contributor.authorКорнєєв, М. В.-
dc.contributor.authorБойко, З. В.-
dc.date.accessioned2022-11-08T09:30:40Z-
dc.date.available2022-11-08T09:30:40Z-
dc.date.issued2022-11-08-
dc.identifier.citationГорб К. М., Корнєєв М. В., Бойко З. В. Краєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блоки. Агросвіт. 2019. № 6. С. 15–19. DOI: 10.32702/2306-6792.2019.6.15uk_UA
dc.identifier.issn2306-6792-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4800-
dc.description.abstractУдосконалено поняття краєзнавчих ресурсів туризму, обгрунтовано взаємозв'язок між матеріальною та інформаційною їх складовими за основними змістовно-функціональними напрямами, виділено відповідні групи і блоки краєзнавчих ресурсів туризму. Представлено загальну схему формування змісту поняття краєзнавчих ресурсів туризму та його місця в туристичному потенціалі регіону. Визначено, що краєзнавчі ресурси туризму — це окремі об'єкти та явища природи, історії і культури, а також господарства та інфраструктури, виявлені і встановлені шляхом краєзнавчого пошуку у процесі краєзнавчого руху, які здатні задовольнити потреби відвідувачів у відновленні та розвитку фізичних, емоційних та інтелектуальних сил. Встановлено, що специфічні властивості краєзнавчих ресурсів туризму є предметом зацікавлення туристів та стимулом їх до відвідування у процесі туристичних подорожей. Визначено й систематизовано функції та види діяльності за кожним з виділених блоків краєзнавчих ресурсів туризму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАгросвіт;2019. № 6-
dc.subjectкраєзнавствоuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectкраєзнавчі ресурси туризмуuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.subjectспоживачі туристичного продуктуuk_UA
dc.subjectegional studiesuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectlocal lore tourism resourcesuk_UA
dc.subjecttourist marketinguk_UA
dc.subjectconsumers of tourist productuk_UA
dc.titleКраєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блокиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf766,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.