Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорб, К.М.-
dc.contributor.authorКорнєєв, М.В.-
dc.date.accessioned2022-11-08T09:12:44Z-
dc.date.available2022-11-08T09:12:44Z-
dc.date.issued2022-11-08-
dc.identifier.citationГорб К. М., Корнєєв М. В. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 6. С. 5–8.uk_UA
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4799-
dc.description.abstractВиділено змістовні напрями загальної маркетингової діяльності щодо виходу та закріплення краєзнавчих ресурсів туризму на туристичному ринку. Розглянуто особливості сегментування споживачів туристичного ринку, що мають залучатися до відвідування краєзнавчих ресурсів туризму. Запропоновано послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку, що включає вісім основних етапів — від формування регіонального кадастру краєзнавчих ресурсів туризму до функціонування високоприбуткової розгалуженої системи маршрутів туристичних подорожей і широкого спектру високоякісних туристичних послуг при гармонійному співвідношенні їх представленості на місцевому, загальнодержавному та міжнародному туристичних ринках. На прикладі краєзнавчих ресурсів туризму Дніпропетровської області запропоновано загальну специфіку програм їх відвідування для кожного з сегментів туристичного ринку, виділених за психографічною ознакою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧорноморський національний університет імені Петра Могили, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнвестиції: практика та досвід;2019. № 6-
dc.subjectкраєзнавчі ресурси туризмуuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectсуб'єкт туристичного ринкуuk_UA
dc.subjectпсихотип туристаuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectlocal lore tourism resourcesuk_UA
dc.subjecttourist marketuk_UA
dc.subjecttourism productuk_UA
dc.subjecttourist market subjectuk_UA
dc.subjecttourist psychotypeuk_UA
dc.subjecttourist marketinguk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectsegmentationuk_UA
dc.titleПослідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf242,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.