Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіпинський, В. В.-
dc.contributor.authorLipynskyi, V. V.-
dc.date.accessioned2022-05-25T11:01:15Z-
dc.date.available2022-05-25T11:01:15Z-
dc.date.issued2022-05-25-
dc.identifier.citationЛіпинський В. В. Вплив статті 7 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод на тлумачення адміністративно-деліктних правових норм / В. В. Ліпинський // Правова позиція. – 2022. - № 1 (34). - С. 10 - 13uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4776-
dc.description.abstractОзнайомившись із прецедентною практикою ЄСПЛ, так само як й із присвяченими їй матеріалами наукових та аналітичних досліджень, автор констатує, що на порядок провадження у справах про адміністративні правопорушення поширюються та для належного тлумачення адміністративно-деліктних правових норм визначальними є положення Конвенції про право на справедливий суд (ст. 6 Конвенції), про захист власності (перший Протокол до Конвенції), а також про те, що не може бути ніякого покарання без закону (ст. 7 Конвенції). Значення практики тлумачення та застосування цих статей Конвенції ЄСПЛ визначив, наголосивши на тому, що жодне положення національного законодавства не повинно тлумачитись та застосовуватись у спосіб, несумісний із зобов’язаннями держави за Конвенцією. У справах про адміністративні правопорушення, яким властива особливо виражена кримінально-правова природа, що визначається, насамперед, підвищеною репресивною силою заходів стягнення, які підлягають застосуванню за їх вчинення, тлумачення адміністративно-деліктних правових норм має спрямовуватись на встановлення того, чи достатньо передбачуваними є положення адміністративно-деліктного законодавства про відповідне правопорушення та адміністративне стягнення з урахуванням особливостей статусу особи, яка притягається до відповідальності, а також практики тлумачення та застосування цих положень вищими судами. Слід виходити з того, що якщо склалось стале розуміння тих чи інших положень законодавства про адміністративну відповідальність у правових позиціях найвищих судів, відступати від цих позицій та вносити непередбачуваність у застосування відповідних положень допускається лише за виключних обставин. Також вкрай важливою є індивідуальність адміністративних стягнень, що виключає можливість нести наслідки адміністративних правопорушень тим особам, які жодним чином не пов’язані з їх вчиненням та не брали участь у розгляді справи про адміністративне правопорушенняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;2022. - № 1 (34)-
dc.subjectвплив Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод на тлумачення правових нормuk_UA
dc.subjectніякого покарання без законуuk_UA
dc.subjectтлумачення адміністративно-деліктних правових нормuk_UA
dc.subjectпрактика Європейського суду з прав людиниuk_UA
dc.subjectimpact of the Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms on the interpretation of lawuk_UA
dc.subjectno punishment without lawuk_UA
dc.subjectinterpretation of administrative tort lawuk_UA
dc.subjectcase-law of the European Court of Human Rightsuk_UA
dc.titleВплив статті 7 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод на тлумачення адміністративно-деліктних правових нормuk_UA
dc.title.alternativeImpact of Article 7 of the European Convention on Human Rights on interpretation of administrative tort lawuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/1(34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 В. В. Ліпинський.pdfелектронне видання332,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.