Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСенкевич, Г. А.-
dc.contributor.authorЧечельницька, Г. В.-
dc.contributor.authorАнтонова, В. Ю.-
dc.contributor.authorSenkevych, H. A.-
dc.contributor.authorChechelnytska, H. V.-
dc.contributor.authorAntonova, V. Yu.-
dc.date.accessioned2022-05-04T11:30:47Z-
dc.date.available2022-05-04T11:30:47Z-
dc.date.issued2022-05-04-
dc.identifier.citationОсобливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторі / Г. А. Сенкевич, Г. В. Чечельницька, В. Ю. Антонова // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. - Вип.Том 32 (71), № 5, частина2. - С. 249-253uk_UA
dc.identifier.issn2710-4656 (Print)-
dc.identifier.issn2710-4664 (Online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4748-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена насамперед тим, що в науковому дискурсі останнім часом існує переконання, що, хоча комунікація як соціальне явище визнана як своєрідна парадигма обміну інформацією, управління багатьма комунікативними процесами потребує вдосконалення через стрімкий розвиток новітніх комунікативних технологій. У статті проаналізовано застосування ефективних методик та практик із метою вдосконалення управлінської функції комунікації. Як відомо, метою комунікаційного процесу є забезпечення розуміння й усвідомлення повідомлення, однак сам обмін інформацією в сучасному медіапросторі часто не гарантує цілковитого його осмислення реципієнтом, отже, не відбувається ефективного спілкування з погляду сприйняття контенту. З’ясовано, що повноцінний обмін інформацією має місце тільки в тому разі, коли одна сторона пропонує будь-яку інформацію, а інша стовідсотково сприймає її. Тому ефективні комунікації вимагають від кожної зі сторін комунікативних навичок, умінь, взаєморозуміння. На переконання директора Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка В. Різуна, масова комунікація є «процесом установлення і підтримання контактів у суспільстві, процесом його консолідації». Володимир Володимирович уважає, що такий процес водночас є: 1) виробництвом інформації як продукту; 2) використанням технічних засобів для виробництва інформації; 3) своєрідною масовою культурою (масові цінності, моделі поведінки), яка зумовлює цілі виробництва інформаційної продукції, її призначення; 4) специфічним суспільним середовищем, для якого характерна масова культура і яке є замовником та споживачем інформаційної продукції [4, с. 127]. У статті визначено, що феномен комунікативного простору набуває особливого значення і є перспективним напрямом комунікаційного менеджменту загалом, що дозволяє застосовувати та впроваджувати новітні методи організації комунікаційного процесу в різних цілях і сферах суспільної діяльності; відповідним чином керувати комунікативними потоками (тобто технологія організації комунікативного простору може бути застосована у сферах політики, економіки, державного управління, комерційної діяльності тощо). До того ж комунікація – явище досить складне і багатоаспектне, тому має сенс вивчати його як цілісну систему різноманітних взаємозв’язків, явищ і процесів. Встановлено, що саме розгляд комунікації як складової частини сучасного комунікативного простору є важливим елементом наукового дослідження, зумовленого суспільним замовленнямuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет імені В. І. Вернадськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика;2021. - Вип.Том 32 (71), № 5, частина2-
dc.subjectінформаційний простірuk_UA
dc.subjectкомунікаційний процесuk_UA
dc.subjectуправління комунікацієюuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectмасовий впливuk_UA
dc.subjectinformation spaceuk_UA
dc.subjectcommunication processuk_UA
dc.subjectcommunication managementuk_UA
dc.subjectpublic opinionuk_UA
dc.subjectmass media influenceuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторіuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF MASS COMMUNICATIONS IMPLEMENTATION IN THE MODERN MEDIA SPACEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdfелектронне видання420,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.