Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБатраченко, І. Г.-
dc.date.accessioned2022-04-26T09:10:28Z-
dc.date.available2022-04-26T09:10:28Z-
dc.date.issued2022-04-26-
dc.identifier.citationБатраченко І. Г. Використання метафор у процесі викладання екологічної психології студентам-психологам / І. Г. Батраченко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 63–68.uk_UA
dc.identifier.issn2522-4115-
dc.identifier.issn2522-9133-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4730-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему використання методу метафор при викладанні курсу «Екологічна психологія» як засобу компенсації у студентів-психологів збідненого досвіду контактування з природою, дистанціювання та відчудження від неї. Описано результати пілотної апробації методів екологічної метафоризації у контексті екопсихологічного тренінгу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія;2017. - № 2-
dc.subjectекологічна психологіяuk_UA
dc.subjectекосенсорна екологічна депривація особистостіuk_UA
dc.subjectметафораuk_UA
dc.subjectекопсихологічний тренінгuk_UA
dc.subjectecological psychologyuk_UA
dc.subjectecosensory ecological deprivation of personalityuk_UA
dc.subjectmetaphoruk_UA
dc.subjectecopsychological traininguk_UA
dc.titleВикористання метафор у процесі викладання екологічної психології студентам-психологамuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vduep_2017_2_12.pdf268,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.