Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4716
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєляєва, О. П.-
dc.contributor.authorBelyaeva, O. P.-
dc.date.accessioned2022-04-22T09:04:16Z-
dc.date.available2022-04-22T09:04:16Z-
dc.date.issued2022-04-22-
dc.identifier.citationБєляєва О. П. Ефективне управління командою педагогічного колектива в умовах кризових явищ / О. П. Бєляєва // Публічне управління та митне адміністрування. - 2022. - № 1 (32). ¬- С. 10 - 13uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4716-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність поняття команди; визначено формування команди педагогічних працівників, обґрунтовано наявність кризових явищ у сучасному суспільстві та їх плив на формування креативної корпоративної культури, під час освітнього процесу в період змішаного навчання; інноваційні процеси у розвитку навчального закладу, освіти; визначено етапи формування ефективної роботи команди; запропоновано рекомендації з питань впливу на формування успішної особистості конкурентоспроможного випускника. Робота закладу освіти в умовах пандемії відбувається з переходом на змішане навчання, що включає в себе елементи дистанційного та очного навчання. Отримання нових навичок і вмінь проведення навчальної діяльності, потребує поглиблення теоретичних знань, удосконалення ефективної роботи з використанням інноваційної діяльності, покращення освітнього процесу. Педагогічним працівникам потрібні нові знання з психологічного формування особистості випускника, вміння зацікавити здобувачів освіти на дистанційному навчанні отримувати освіту та бути успішними. Щодо кризових явищ потрібно згадати і про наявність політичної та економічної криз та їх вплив на суспільство та молодь особисто. Ефективне керівництво студентською молоддю можливе якщо надавачі освітніх послуг вміють швидко реагувати на вимоги часу, орієнтуються на кожну особистість студента, враховуючи усі обставини та умови їх розвитку, як внутрішні спонукання отримати освіту так і зовнішні чинники. Сучасна молодь дуже вразлива, тому потрібно надати якісні освітні послуги, вплинути на формування світогляду та допомогти стати успішною людиною, знайти своє місце у житті. Такими повинні бути сучасні педагоги, які працюють в одній команді, ефективно використовують знання, вміння та навички роботи, постійно займаються самоосвітою та надихають і виховують громадянську позицію у молоді. Головним мотиватором розвитку успішної ефективної команди педагогічного колективу є формальний лідер навчального закладу, який власним прикладом засвідчує командні цінності роботи колективу, вміє взаємодіяти з громадою, мотивує на досягнення нових цілей та покращення роботи закладу освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2022. - № 1 (32)-
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectефективне управлінняuk_UA
dc.subjectпедагогічний колективuk_UA
dc.subjectкризові явищаuk_UA
dc.subjectкреативна корпоративна культураuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectгромадянська позиціяuk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.subjecteffective team managementuk_UA
dc.subjectteaching staffuk_UA
dc.subjectteamuk_UA
dc.subjectcrisis conditionsuk_UA
dc.subjectcreative corporate cultureuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectinnovation activityuk_UA
dc.subjectcivic positionuk_UA
dc.titleЕфективне управління командою педагогічного колектива в умовах кризових явищuk_UA
dc.title.alternativeEfective team management of the pedagogical team in crisis conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2022/ №1(32)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2 Бєляєва О. П..pdfелектронне видання324,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.