Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко, Н. І.-
dc.contributor.authorВолкова, І. М.-
dc.contributor.authorStepanenko, N.-
dc.contributor.authorVolkova, I.-
dc.date.accessioned2022-02-01T13:33:30Z-
dc.date.available2022-02-01T13:33:30Z-
dc.date.issued2022-02-01-
dc.identifier.citationСтепаненко Н. І. Інтегральна оцінка товарної політики підприємств сфери агробізнесу / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - № 6 (76) . – С. 52 – 57uk_UA
dc.identifier.issn(Print): 2521-666X (Online): 2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4661-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні, методологічні і практичні аспекти формування товарної політики підприємств сфери агробіз- несу. У контексті моніторингу зовнішніх та внутрішніх детермінант розвитку аграрного ринку представлено концептуальний погляд на обґрунтування продуктового портфеля аграрних підприємств через призму ефективності їхньої маркетингової діяльності. Розглянуто сутність товарної політики в контексті забезпечення конкурентоспроможності аграрних підпри-ємств. Теоретично обґрунтовано важливість визначення продуктового профілю підприємства. Здійснено теоретичний аналіз сучасних тенденцій товарної політики аграрних підприємств. Представлено теоретико-методологічний базис дослідження чинників розвитку товарної політики аграрних підприємств, а також результати їх маркетингового дослідження методом опитування на підставі спеціально розроблених анкет.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2021. - № 6 (76)-
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectцільові ринкиuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectтоварний портфельuk_UA
dc.subjectімперативиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectагробізнесuk_UA
dc.subjectsurveyuk_UA
dc.subjecttarget marketsuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectproduct portfoliouk_UA
dc.subjectimperativesuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectagribusinessuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.titleІнтегральна оцінка товарної політики підприємств сфери агробізнесуuk_UA
dc.title.alternativeIntegrated assessment of commodity policy of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/6(76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 Степаненко Н.І..pdfелектронне видання439,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.