Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСенкевич, Г. А.-
dc.contributor.authorЧечельницька, Г. В.-
dc.contributor.authorАнтонова, В. Ю.-
dc.contributor.authorSenkevych, H. A.-
dc.contributor.authorChechelnytska, H. V.-
dc.contributor.authorAntonova, V. Yu.-
dc.date.accessioned2022-01-19T08:31:11Z-
dc.date.available2022-01-19T08:31:11Z-
dc.date.issued2022-01-19-
dc.identifier.citationОсобливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторі / Г. А. Сенкевич, Г. В. Чечельницька, В. Ю. Антонова // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. - Вип.Том 32 (71), № 5, частина2. - С. 249-253uk_UA
dc.identifier.issn2710-4656 (Print)-
dc.identifier.issn2710-4664 (Online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4639-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано застосування ефективних методик та практик із метою вдосконалення управлінської функції комунікації. Як відомо, метою комунікаційного процесу є забезпечення розуміння й усвідомлення повідомлення, однак сам обмін інформацією в сучасному медіапросторі часто не гарантує цілковитого його осмислення реципієнтом, отже, не відбувається ефективного спілкування з погляду сприйняття контенту. З’ясовано, що повноцінний обмін інформацією має місце тільки в тому разі, коли одна сторона пропонує будь-яку інформацію, а інша стовідсотково сприймає її. Тому ефективні комунікації вимагають від кожної зі сторін комунікативних навичок, умінь, взаєморозуміння. На переконання директора Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка В. Різуна, масова комунікація є «процесом установлення і підтримання контактів у суспільстві, процесом його консолідації».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНУ імені В. І. Вернадськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика;2021. - Вип.Том 32 (71), № 5, частина2-
dc.subjectінформаційний простірuk_UA
dc.subjectкомунікаційний процесuk_UA
dc.subjectуправління комунікацієюuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectмасовий впливuk_UA
dc.subjectinformation spaceuk_UA
dc.subjectcommunication processuk_UA
dc.subjectcommunication managementuk_UA
dc.subjectpublic opinionuk_UA
dc.subjectmass media influenceuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторіuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF MASS COMMUNICATIONS IMPLEMENTATION IN THE MODERN MEDIA SPACEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антонова.pdfелектронне видання420,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.