Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловійчук, І. М.-
dc.contributor.authorКидонь, В. В.-
dc.contributor.authorЗабіяко, Ю. О.-
dc.date.accessioned2022-01-11T11:10:13Z-
dc.date.available2022-01-11T11:10:13Z-
dc.date.issued2022-01-11-
dc.identifier.citationГоловійчук І.М. Участь закладів вищої освіти в національному дослідженні steps в україні: потенціал та перспективи / І.М. Головійчук, В.В. Кидонь, Ю.О. Забіяко // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. - 2019. - № 2 (18). - С. 50-54uk_UA
dc.identifier.issn2522-4115 (print)-
dc.identifier.issn2522-9133 (online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4630-
dc.description.abstractУ статті наведено думку авторів щодо необхідності участі закладів вищої освіти у боротьбі за здоров’язбереження нації. Мета статті полягає у вивченні й визначенні потенціалу, ролі та перспектив участі закладів вищої освіти в національному дослідженні STEPS (STEPwise approach to noncommunicable disease risk factor surveillance) в Україні з метою збереження здоров’я української нації шляхом запобігання поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань. Зважаючи на те, що неінфекційні захворювання є результатом поєднаного впливу генетичних, фізіологічних, екологічних і поведінкових факторів, автори обґрунтовують у статті актуальність, до- цільність і можливість використання закладами вищої освіти певних інструментів STEPS для імпле- ментації в системі формальної та інформальної освіти, зокрема анкетування, опитування, певні соці- ально-демографічні й фізичні вимірювання тощо. Автори розглядають можливість збору закладами вищої освіти з використанням інструментів STEPS даних про поведінкові фактори (рівень споживання тютюну й алкоголю, нездорове харчування, недостатня фізична активність); регіональні фактори навколишнього середовища (забруднення та ін.); результати фізичного огляду (надлишкова вага та ожиріння); про деякі генетичні та фізіологічні показ- ники (зокрема інформація щодо наявності хвороб системи кровообігу); про соціально-демографічні показники. Також у результаті дослідження авторами виявлено актуальність і важливість посилення міжсекторальної співпраці Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України й підпорядкованих їм структур. У статті аргументовано думку авторів щодо можливостей використання певних інструментів STEPS з метою їх імплементації в системі формальної та інформальної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки;2019. - № 2 (18)-
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectінструменти STEPSuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectпросвітницька роботаuk_UA
dc.subjectформальна й інформальна освітаuk_UA
dc.titleУчасть закладів вищої освіти в національному дослідженні steps в україні: потенціал та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdfелектронне видання269,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.