Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Т. О.-
dc.contributor.authorKharchenko, T. O.-
dc.date.accessioned2021-12-17T12:29:34Z-
dc.date.available2021-12-17T12:29:34Z-
dc.date.issued2021-12-17-
dc.identifier.citationХарченко Т. О. Нормативно-правовий механізм державного регулювання сталого розвитку аграрного сектору економіки України / Т. О. Харченко // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 3 (30). - С. 52 – 56uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4620-
dc.description.abstractУ статті досліджено чинники, які здійснюють безпосередній вплив на формування нормативно-правового механізму державного регулювання сталого розвитку аграрного сектору (ДР СР АС). Встановлено, що сучасний стан реалізації нормативно-правового механізму ДР СР АС характеризується наявністю суперечностей між законами та підзаконними нормативно-правовими актами, недостатнім рівнем взаємодії суб’єктів та об’єктів державного регулювання і навко- лишнього середовища, відсутністю єдиних стратегічних орієнтирів розвитку у стратегічних, програмних та прогнозних документах тощо. Обґрунтовано важливість забезпечення ефективного функціонування нормативно-правового механізму, який виступає фундаментальною основою формування державної політики сталого розвитку аграрного сектору та є найбільш чутливим до змін навколишнього середовища, що посилює вимоги до визначення його принципів, методів та інструментів реалізації. Запропоновано власне трактування сутності нормативно-правового механізму державного регулювання сталого розвитку аграрного сектору як сукупності інституцій (законів та підзаконних нормативно-правових актів), які визначають: рамкові умови формування державної політики сталого розвитку аграрного сектору; методи, принципи й інструменти державного регулювання сталого розвитку аграрного сектору, а також ієрархію взаємодії суб’єктів регулювання, об’єктів регулювання та навколишнього середовища. Визначено, що нормативно-правовий механізм ДР СР АС потребує вдосконалення в частині формування системи взаємодії та ієрархії підпорядкування інституцій аграрного сектору, сільських територій, уряду, органів державного управління, органів управління регіонального рівня та органів місцевого самоврядування з урахуванням їх можливого впливу під час розроблення стратегічних, програмних та прогнозних документів. Окреслено важливість упровадження системи оціночних показників для проведення моніторингу результативності функціонування нормативно-правового механізму державного регулювання сталого розвитку аграрного сектору економіки Україниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2021. - № 3 (30).-
dc.subjectнормативно-правовий механізмuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subjectnormative-legal mechanismuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectagrarian sectoruk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjectstate policyuk_UA
dc.titleНормативно-правовий механізм державного регулювання сталого розвитку аграрного сектору економіки Україниuk_UA
dc.title.alternativeRegulatory-law mechanism of the state regulation of sustainable development of the agricultural sector Ukraine's economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/ №3(30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8 Харченко.pdfелектронне видання416,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.