Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирпале, А. В.-
dc.contributor.authorKirpale, A. V.-
dc.date.accessioned2021-12-17T09:22:28Z-
dc.date.available2021-12-17T09:22:28Z-
dc.date.issued2021-12-17-
dc.identifier.citationКирпале А. В. Державна політика розвитку неперервної освіти в сучасному суспільстві: проблеми та шляхи реалізації / А. В. Кирпале // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 3 (30). - С. 23 –27uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4615-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему періоду навчання учнів старших класів та вступу до вищого навчального закладу у контексті неперервної освіти, розвиток якої зумовлено необхідністю постійного оновлення знань, підвищення кваліфікації, оволодіння новими видами діяльності і технологіями у зв’язку зі зростанням обсягів інформації у сучасному суспільстві та інноваційними змінами системи освіти як учнів і студентів, так і викладачів і управлінців. Визначено головну мету публікації, що полягає у висвітленні сучасних поглядів на форми, види, типи, проблемні питання розвитку системи неперервної освіти та напрями її реалізації в Україні. Автором наведено сучасні погляди на форми, види, напрями неперервної освіти. Наголошується на ролі освіти у досягненні прогресу особистості й суспільства, пов’язаного із пріоритетним завданням неперервної освіти – забезпечити людину комплексом знань і вмінь, необхідних для активного творчого життя, довічного розвитку людини як працівника, громадянина, індивідуальності. Визначено типи державної політики у галузі неперервної освіти та основні чинники, що сприяють її розвитку. Розглянуто переваги симбіозу різних форм освіти (формальної, неформальної та інформальної), що забезпечують формування інформаційно-інноваційного середовища для розвитку неперервної освіти. За результатами дослідження сформовано висновки та визначено концептуальні підходи до організації системи неперервної освіти в Україні. Обґрунтовано, що навчання протягом життя на національному рівні має визначатися як повноправне освітнє поле з відповідною увагою до контролю й перевірки якості та забезпеченням визнання різноманітних форм освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2021. - № 3 (30).-
dc.subjectповна загальна середня освітаuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectосвіта впродовж життяuk_UA
dc.subjectчинники неперервної освітиuk_UA
dc.subjectформальна освітаuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectінформальна освітаuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectcomplete general secondary educationuk_UA
dc.subjectcontinuing educationuk_UA
dc.subjectlifelong learninguk_UA
dc.subjectfactors of continuing educationuk_UA
dc.subjectformal educationuk_UA
dc.subjectnon-formal educationuk_UA
dc.subjectinformal educationuk_UA
dc.titleДержавна політика розвитку неперервної освіти в сучасному суспільстві: проблеми та шляхи реалізаціїuk_UA
dc.title.alternativeState policy for the development of continuous education in modern society: problems and ways of implementationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/ №3(30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Кирпале А. В..pdfелектронне видання421,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.