Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриклій, О. А.-
dc.contributor.authorKryklii, O.-
dc.date.accessioned2021-12-03T11:26:55Z-
dc.date.available2021-12-03T11:26:55Z-
dc.date.issued2021-12-03-
dc.identifier.citationКриклій О. А. Роль освіти у подоланні цифрових розривів та забезпеченні цифрової інклюзії / О. А. Криклій // Науковий погляд: економіка та управління. - 2021. - №5 (75). – С. 33 - 40uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4555-
dc.description.abstractУ статті визначено, що для отримання вигод від глобальної цифрової економіки без зростання інформаційних ризиків необхідно забезпечити високий рівень цифрової інклюзії. Це зумовлено тим, що цифрова економіка потребує робочої сили та споживачів цифрових послуг, які мають високий рівень цифрових навичок, а також повний та необмежений фізичний та матеріальний доступ до інформаційно-комунікаційних технологій та інтернету. Під час дослідження цифрової інклюзії автори базуються на дискурсах про цифровий розрив, який розглядається як нерівність у доступі до інформаційних та комунікаційних технологій та інтернету та їх використанні. Цифрові розриви систематизовано за ієрархічними рівнями: розрив доступу (перший рівень цифрового розриву), розрив цифрових навичок, необхідних для компетентного використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтернету (другий рівень цифрового розриву), розрив у можливостях отримати переваги від доступу та використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтернету (третій рівень цифрового розриву) та розрив у знаннях (четвертий рівень цифрового розриву). Визначено, що для подолання всіх видів цифрового розриву, що формують фундамент для забезпечення цифрової інклюзії, необхідною є реалізація комплексу заходів, спрямованих як на розвиток цифрової інфраструктури та доступ громадян до неї, так і на підвищення рівня цифрової грамотності населення для здобуття ними цифрових навичок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2021. - №5 (75).-
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectцифровий розривuk_UA
dc.subjectцифрова інклюзіяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectdigital divideuk_UA
dc.subjectdigital inclusionuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.titleРоль освіти у подоланні цифрових розривів та забезпеченні цифрової інклюзіїuk_UA
dc.title.alternativeThe role of education in bridging the digital divide and ensuring digital inclusionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/5(75)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 Криклій О.А..pdfелектронне видання372,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.