Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4539
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДацко, К. П.-
dc.contributor.authorСтець, Є. О.-
dc.contributor.authorDatsko, K. P.-
dc.contributor.authorStets, E. O.-
dc.date.accessioned2021-11-30T11:38:39Z-
dc.date.available2021-11-30T11:38:39Z-
dc.date.issued2021-11-30-
dc.identifier.citationДацко К. П. Захист прав споживачів фінансових послуг в юридичній клініці / К. П. Дацко, Є. О. Стець // Правова позиція. - 2021. - № 4 (33). – С. 26 - 32uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4539-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток ринку фінансових послуг стимулював появу нових їхніх видів. За декілька років на ринку з’явилися нові фінансові установи та інші гравці цього ринку, які не завжди доброчесно ведуть свій бізнес, заманюючи споживачів яскравою рекламою та занадто привабливими умовами надання послуг. Досить часто за цим криються скриті платежі та неякісний сервіс, а іноді навіть шахрайство. У поєднанні з низьким рівнем фінансової грамотності населення, економічною кризою та зростаючим безробіттям з’являється безліч негативних прикладів порушення прав споживачів фінансових послуг. Дослідження показують, що споживачі не були готові до таких різких змін у відносинах із фінансовими установами. Незнання механізмів захисту своїх прав сприяло зростанню недовіри до ринку фінансових послуг. Окреслена проблематика сприяє розвитку як наукових досліджень про стан рівня фінансової грамотності населення, аналізу чинних правових норм, так і освітніх проєктів, які спрямовані на навчання різних категорій населення механізмам захисту прав споживачів фінансових послуг та запобігання порушенням із боку фінансових установ. Розвиток наукових досліджень неможливий без вивчення практичного складника проблеми. Наше дослідження узагальнює вдалі закордонні та національні практики розвитку рівня фінансової грамотності населення та захисту прав споживачів фінансових послуг. Юридична клінічна освіта вже довела свою ефективність у навчанні юристів по всьому світу. Разом із тим вона відіграє значу соціальну роль, адже в процесі роботи в юридичній клініці студенти надають безоплатну правову допомогу, проводять заходи правової просвіти з різними групами населення. Закордонний досвід також доводить, що ефективним є розвиток спеціалізацій в юридичній клініці, що забезпечує комплексний розгляд теми та системне бачення проблеми клієнта. Саме тому у статті досліджено досвід роботи юридичних клінік України з питаннями захисту прав споживачів фінансових послуг. На прикладі роботи Юридичної клініки Державного університету економіки і технологій описано механізм дослідження цієї теми зі студентами-консультантами, підготовки їх до консультування з фінансових питань та розроблення і проведення занять із правової просвіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;2021. - № 4 (33)-
dc.subjectфінансові послугиuk_UA
dc.subjectюридична клінікаuk_UA
dc.subjectспеціалізована юридична клінікаuk_UA
dc.subjectзахист прав споживачівuk_UA
dc.subjectконсультуванняuk_UA
dc.subjectправова просвітаuk_UA
dc.subjectбезоплатна правова допомогаuk_UA
dc.subjectfinancial servicesuk_UA
dc.subjectlegal clinicuk_UA
dc.subjectspecialized legal clinicuk_UA
dc.subjectconsumer protectionuk_UA
dc.subjectcounselinguk_UA
dc.subjectlegal educationuk_UA
dc.subjectfree legal aiduk_UA
dc.titleЗахист прав споживачів фінансових послуг в юридичній клініціuk_UA
dc.title.alternativeProtection of the consumers rights of financial services in the legal clinicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021/4(33)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5 Дацко.pdfелектронне видання388,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.