Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеревко, А. Д.-
dc.contributor.authorІндиченко, Л. С.-
dc.contributor.authorЧеревко, С. В.-
dc.date.accessioned2021-10-21T11:26:35Z-
dc.date.available2021-10-21T11:26:35Z-
dc.date.issued2021-09-21-
dc.identifier.citationЧеревко А. Д. Особливості кінестетичного інтелекту в спортсменів на різних етапах спортивної кар'єри. /А. Д. Черевко, Л. С. Індиченко, С. В. Черевко // Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. - 2019. №4, Т. 2. - С.129-136.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6026 (Print)-
dc.identifier.issn2663-6034 (Online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4496-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню особливостей кінестетичного інтелекту в спортсменів на різних етапах спортивної кар’єри. Теоретично з’ясовано, що спорт є особливим і специфічним видом діяльності, головною ознакою якого є те, що об’єктом усвідомлення й діяльності людини в спорті є її власне тіло та рухи. Проаналізовано сучасні дослідження у сфері психології спорту, в яких наголошується на комплексному підході до врахування психічних властивостей спортсменів, таких, що відповідають за прийом і переробку інформації, прийняття рішень (інтелектуальні), психомоторні властивості, які визначають якість рухових дій (тілесно-кінестетичні), емоційні, вольові, комунікативні, моральні. У комплексі вони визначають мотивацію діяльності спортсмена та її успішність. Теоретично обґрунтовано роль інтелекту в психіці людини як системи знань, умінь і навичок у різних сферах діяльності й здібності до вдосконалення різних видів діяльності. Теоретично розглянуто інтелектуальні здібності спортсменів як вагомий чинник їхнього успіху в спортивній кар’єрі. Обґрунтовано важливість тілесно-кінестетичного інтелекту в спорті та його значення для розвитку пізнавального інтелекту й емоційних характеристик спортсмена. Метою статті є презентація результатів емпіричного дослідження особливостей кінестетичного інтелекту в спортсменів на різних етапах спортивної кар’єри. Емпірично доведено, що в досліджуваної групи спортсменів аудіальна й кінестетична репрезентативна модальність є провідними. В інтелектуальному профілі спортсменів серед різних видів інтелекту переважають вербально-лінгвістичний і кінестетичний види інтелекту, дещо нижчими є показники візуально-просторового, природничого, логіко-математичного видів інтелекту, практично однаковий прояв мають міжособистісний і внутрішньоособистісний види інтелекту, найменше вираженим виявився музичний інтелект. Емпірично доведено, що спортсмени з більшим стажем спортивної кар’єри демонструють статистично вищі показники за рівнем розвитку кінестетичної репрезентативної системи й кінестетичного інтелекту. Емпірично встановлено наявність позитивного кореляційного зв’язку між показниками кінестетичного інтелекту й показниками емоційного (EQ) та пізнавального інтелекту (IQ).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТеорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр.;2019. №4, Т. 2-
dc.subjectрепрезентативні системиuk_UA
dc.subjectперцептивна модальністьuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectмножинний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтелектuk_UA
dc.titleОсобливості кінестетичного інтелекту в спортсменів на різних етапах спортивної кар'єриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осоливості кінестетичного.pdfелектронне видання269,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.