Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШестопалова, О. П.-
dc.contributor.authorБондар, К. М.-
dc.contributor.authorСклянська, О. В.-
dc.contributor.authorДорошенко, Л. В.-
dc.contributor.authorТрушик, О. В.-
dc.contributor.authorЖукова, Л. В.-
dc.contributor.authorСмехньова, Т. В.-
dc.date.accessioned2021-10-07T10:34:30Z-
dc.date.available2021-10-07T10:34:30Z-
dc.date.issued2021-10-07-
dc.identifier.citationТеорія і практика інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / упоряд. К. М. Бондар. – 2-ге вид., доп. – Проект «Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг», 2019. – 170 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7784-23-3-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4467-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання. Посібник адресований педагогам, що працюють в інклюзивних класах, практичним психологам, логопедам та дефектологам закладів освіти, соціальним працівникам та працівникам захисту прав дітей, працівникам ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, місцевих органів управлінь освіти, а також дітям та батькам дітей із особливими освітніми потребами. Видання підготовлене в рамках виконання проекту «Підтримка українських громад у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб (ВПО)» за дорученням Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Видано за фінансової підтримки Німецького урядуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФО-П Чернявський Д.О.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesнавчальне видання;2019-
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectреформа освітиuk_UA
dc.subjectповедінковий аналізuk_UA
dc.subjectетика та філософія інклюзіїuk_UA
dc.subjectстратегії викладання в інклюзивній освітіuk_UA
dc.subjectальтернативна комунікаціяuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectінклюзивно-ресурсні центриuk_UA
dc.subjectбіопсихосоціальна модель інвалідностіuk_UA
dc.titleТеорія і практика інклюзивної освіти [навчально-методичний посібник]uk_UA
dc.title.alternativeTheory and practice of inclusive education [guidance manual]uk_UA
dc.typeTextbookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теорія і практика інклюзивної освіти - последняя.pdfелектронне видання8,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.