Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4467
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шестопалова, О. П. | - |
dc.contributor.author | Бондар, К. М. | - |
dc.contributor.author | Склянська, О. В. | - |
dc.contributor.author | Дорошенко, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Трушик, О. В. | - |
dc.contributor.author | Жукова, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Смехньова, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-07T10:34:30Z | - |
dc.date.available | 2021-10-07T10:34:30Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-07 | - |
dc.identifier.citation | Теорія і практика інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / упоряд. К. М. Бондар. – 2-ге вид., доп. – Проект «Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг», 2019. – 170 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7784-23-3 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4467 | - |
dc.description.abstract | У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання. Посібник адресований педагогам, що працюють в інклюзивних класах, практичним психологам, логопедам та дефектологам закладів освіти, соціальним працівникам та працівникам захисту прав дітей, працівникам ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, місцевих органів управлінь освіти, а також дітям та батькам дітей із особливими освітніми потребами. Видання підготовлене в рамках виконання проекту «Підтримка українських громад у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб (ВПО)» за дорученням Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Видано за фінансової підтримки Німецького уряду | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ФО-П Чернявський Д.О. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | навчальне видання;2019 | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | реформа освіти | uk_UA |
dc.subject | поведінковий аналіз | uk_UA |
dc.subject | етика та філософія інклюзії | uk_UA |
dc.subject | стратегії викладання в інклюзивній освіті | uk_UA |
dc.subject | альтернативна комунікація | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | інклюзивно-ресурсні центри | uk_UA |
dc.subject | біопсихосоціальна модель інвалідності | uk_UA |
dc.title | Теорія і практика інклюзивної освіти [навчально-методичний посібник] | uk_UA |
dc.title.alternative | Theory and practice of inclusive education [guidance manual] | uk_UA |
dc.type | Textbook | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теорія і практика інклюзивної освіти - последняя.pdf | електронне видання | 8,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.