Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4456
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДемиденко, М. А.-
dc.contributor.authorПістунов, І. М.-
dc.contributor.authorDemydenko, M.-
dc.contributor.authorPistunov, I.-
dc.date.accessioned2021-09-21T10:36:11Z-
dc.date.available2021-09-21T10:36:11Z-
dc.date.issued2021-09-21-
dc.identifier.citationДемиденко М. А., Пістунов І. М. Підвищення конкурентоспроможності продуктів та послуг страхової компанії з використанням методів економіко-математичного моделювання / М. А. Демиденко, І. М. Пістунов // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - № 4 (74). – С. 98 - 105uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4456-
dc.description.abstractКонкурентоспроможність страхової компанії залежить від конкурентоспроможності продуктів і послуг, які вона впроваджує на ринку. Конкурентні переваги страхової компанії виражаються в привабливості і конкурентоспроможності страхових полісів. Запропоновано економіко-математичну модель підвищення конкурентоспроможності страхової компанії яка дає змогу розрахувати інтегрований показник конкурентоспроможності страхового полісу на основі комплексної системи показників, що характеризують надійність страхової компанії, якість її послуг, конкурентоспроможність, соціальну активність з урахуванням відносної важливості кожного показника, ринок страхових послуг. Мета статті – провести аналіз впливу вказаних показників на конкурентоспроможність страхового полісу та визначити напрями підвищення ефективності і конкурентоспроможності страхової компаніїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2021. - № 4 (74)-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectінтегрований показникuk_UA
dc.subjectполісuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectпродуктиuk_UA
dc.subjectринок страхових послугuk_UA
dc.subjectсоціальна активністьuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectintegrated indicatoruk_UA
dc.subjectpolicyuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjectinsurance services marketuk_UA
dc.subjectsocial activityuk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності продуктів та послуг страхової компанії з використанням методів економіко-математичного моделюванняuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of insurance company products and services using economic and mathematical modeling methodsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021/4(74)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17 Демиденко М.А..pdfелектронне видання510,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.