Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлуталова, О. Г.-
dc.contributor.authorPlutalova, O. H.-
dc.date.accessioned2021-09-02T11:38:47Z-
dc.date.available2021-09-02T11:38:47Z-
dc.date.issued2021-09-02-
dc.identifier.citationПлуталова О. Г. Огляд стану нормативно-правового забезпечення публічного регулювання ринку землі в Україні / О. Г. Плуталова // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 1(28). – С. 107 – 112uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4410-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальним питанням поточного стану реформування земельних відносин в Україні. Передусім досліджено різні позиції науковців щодо поняття нормативно-правового механізму державного регулювання та сформульовано сутність нормативно-правового механізму державного регулювання ринкових земельних відносин. Проаналізовано стан нормативно-правового забезпечення публічного регулювання ринку землі в Україні як важливої частини земельної реформи – від її початку до сучасної фази. Автор наголосив на пріоритетності завдання раціоналізації та унормування діяльності органів державної влади в земельній сфері в період її реформування та впровадження ринку землі, важливості своєчасного оновлення та систематичного вдосконалення нормативно-правової бази щодо регулювання ринку землі загалом, зокрема економічного обігу землі, діяльності державних органів влади всіх ланок, взаємовідносин держави та суб’єктів земельного ринку. Здійснено огляд ключових юридичних актів, ухвалених у процесі реформування. Особливу увагу приділено законодавству, ухваленому після ратифікації Верховною Радою України та Європейським парламентом 16 вересня 2014 року Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Під час огляду розкрито головний зміст норм, якими фактично впроваджуються ринкові земельні відносини та завершується земельна реформа. Поряд із цим автор наголошує на ролі та значенні продовження законотворчої діяльності держави з вказаних питань і зазначає, що прискорення та успішність завершення земельної реформи значною мірою залежатимуть також від зусиль уряду, який повинен створити організаційні передумови для функціонування ринку земель у визначеному форматі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2021. - № 1(28)-
dc.subjectмеханізм публічного регулюванняuk_UA
dc.subjectнормативно-правовий механізмuk_UA
dc.subjectземельні відносиниuk_UA
dc.subjectземлекористуванняuk_UA
dc.subjectринок земліuk_UA
dc.subjectземельна реформаuk_UA
dc.subjectдіяльність органів державної владиuk_UA
dc.subjectдіяльність органів державної владиuk_UA
dc.subjectpublic regulation mechanismuk_UA
dc.subjectlegal and regulatory mechanismuk_UA
dc.subjectland relationsuk_UA
dc.subjectland useuk_UA
dc.subjectland marketuk_UA
dc.subjectland reformuk_UA
dc.subjectactivity of state authoritiesuk_UA
dc.titleОгляд стану нормативно-правового забезпечення публічного регулювання ринку землі в Україніuk_UA
dc.title.alternativeReview of the state of regulatory and legal support of public regulation of land market in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/ №1(28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19 Плуталова О. Г..pdfелектронне видання330 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.