Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіпич, Л. Г.-
dc.contributor.authorКушнір, М. А.-
dc.contributor.authorХілуха, О. А.-
dc.contributor.authorLipych, L.-
dc.contributor.authorKhilukha, O.-
dc.contributor.authorKushnir, M.-
dc.date.accessioned2021-08-19T12:56:08Z-
dc.date.available2021-08-19T12:56:08Z-
dc.date.issued2021-08-19-
dc.identifier.citationЛіпич Л. Г. Хілуха О. А. Кушнір М. А. Ліпич Л. Г. Стратегічне управління підприємством як багатовимірний простір парадоксів / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А. Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління - 2021. - № 3 (73). – С. 33 - 38uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4384-
dc.description.abstractОчікуванням стратегічного управління підприємства є намагання вибрати найкращу стратегію. Обґрунтовано, що парадокс стратегії полягає у тому, що подібна або навіть однакова стратегія, добре спланована та ефективно реалізована, може принести підприємству як успіх, так і невдачу. Примирення суперечностей у бізнесі є фундаментальною навичкою та проявом креативності (менеджмент як мистецтво). У статті представлено приклади стратегічних парадоксів, з якими стикається керівництво підприємств під час прийняття ключових стратегічних рішень, пов’язаних із розвитком. Доведено, що дуалізм парадоксів дає змогу побудувати теоретичний багатовимірний простір усіх можливих стратегій. Стверджується, що багатовимірний простір стратегічних парадоксів постійно розширюється. Установлено, що теорія стратегічного управління повинна постійно вирішувати свій основний парадокс: використання базових принципів (наука) та створення нових рішень (мистецтво).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2021. - № 3 (73)-
dc.subjectбагатовекторністьuk_UA
dc.subjectпарадоксальністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічні парадоксиuk_UA
dc.subjectкреативність управлінняuk_UA
dc.subjectмайстерність управлінняuk_UA
dc.subjectнаука управлінняuk_UA
dc.subjectmultivectorityuk_UA
dc.subjectparadoxicalityuk_UA
dc.subjectstrategicuk_UA
dc.subjectstrategic paradoxesuk_UA
dc.subjectcreativity of managementuk_UA
dc.subjectskill of managementuk_UA
dc.subjectscience of managementuk_UA
dc.titleСтратегічне управління підприємством як багатовимірний простір парадоксівuk_UA
dc.title.alternativeStrategic enterprise management as a multidimensional space of paradoxesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/3(73)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 Ліпич Л.Г..pdfелектронне видання388,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.