Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриказюк, Н. В.-
dc.contributor.authorМоташко, Т. П.-
dc.contributor.authorКондратенко, Ю. С.-
dc.contributor.authorPrykaziuk, N.-
dc.contributor.authorMotashko, T.-
dc.contributor.authorKondratenko, Y.-
dc.date.accessioned2021-08-19T08:42:05Z-
dc.date.available2021-08-19T08:42:05Z-
dc.date.issued2021-08-19-
dc.identifier.citationПриказюк Н. В. Розвиток інтернет-страхування у нових умовах / Н. В. Приказюк, Т. П. Моташко, Ю. С. Кондратенко // Науковий погляд: економіка та управління - 2021. - № 2 (72). – С. 102 - 108uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4377-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність поняття «інтернет-страхування». Встановлено, що офіційно інтернет-страхування в Україні не визначено, більше того, у законодавстві існують суперечності щодо цього питання. Проаналізовано топ-10 страхових компаній України за валовими страховими преміями щодо здійснення ними інтернет-страхування. Виявлено, що у різній мірі всі вони використовують цей канал дистрибуції за системами on-line та off-line, а також залучають супутні послуги, які базуються на інтернет-технологіях. Розглянуто кейс розвитку інтернет-страхування Китаю та вплив розширення використання цього каналу на всю галузь. Визначено, що з огляду на необхідність обмеження соціальних контактів, зумовлену пандемією Covid-19, та на активний розвиток інформаційних технологій інтернет-страхування набуватиме все більшої популярності. Обґрунтовано шляхи подальшого розвитку інтернет-страхування в Україні з урахуванням його наявних інгібіторів та каталізаторів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2021. - № 2 (72)-
dc.subjectінтернет-страхуванняuk_UA
dc.subjectканали дистрибуції страхових послугuk_UA
dc.subjectстрахова компаніяuk_UA
dc.subjectпродуктова наповненістьuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectCovid-19.uk_UA
dc.subjectinternet insuranceuk_UA
dc.subjectdistribution channels of insurance servicesuk_UA
dc.subjectinsurance companyuk_UA
dc.subjectfood contentuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectCovid-19uk_UA
dc.titleРозвиток інтернет-страхування у нових умовахuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of internet insurance under the new conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/2(72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 Приказюк Н.В..pdfелектронне видання440,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.