Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкач, В. О.-
dc.contributor.authorХомич, Г. М.-
dc.date.accessioned2016-03-26T10:00:34Z-
dc.date.available2016-03-26T10:00:34Z-
dc.date.issued2016-03-26-
dc.identifier.citation1. Ляшенко В. И. Развитие франчайзингового режима в Украине / В. И. Ляшенко // Вестник экономической мысли Украины. – 2007. – № 1. – С. 79–85. 2. Ногачевський О. Франчайзинг в Україні: проблеми та перспективи / О. Ногачевський // Економіст. – 2010. – № 3. – С. 22–25. 3. Пуцентейло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва : навч. посібн. / П. Р. Пуцентейло. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 344 с. 4. Кабушкин Н. И. Менеджмент туризма : учебник / Н. И. Кабушкин. – 3-е изд., испр. – Мн. : Новое знание, 2002. – 409 с. 5. Нарочун Т. В. Стан та перспективи розвитку франчайзингу в Україні. – Львів, 2007. – № 599. – С. 136–141. 6. Нечитайло Н. Л. Развитие франчайзинга в Украине / Н. Л. Нечитайло. – Запорожье, 2008. – Т. 3. – С. 112–113. 7. Львова І. Франчайзинг в Україні / І. Львова // Все для бухгалтера в торгівлі. – 2007. – № 9. – С. 6–8. 8. Широбокова Н. М. Договір франчайзингу / Н. М. Широбокова // Держава та регіони. – 2006. – № 6. – С. 448–451. 9. Лопушанський Т. В. Правовий та економічний аспект розвитку франчайзингу в країнах ЄС та Україні / Т. В. Лопушанський // Зовнішня торгівля: Право та Економіка. – 2007. – № 4 (33). – С. 56–61. 10. Суховатий О. В. Особливості реалізації франчайзингу в Україні / О. В. Суховатий // Проблеми науки. – 2007. – № 2. – С. 14–18. 11. Франчайзингові перспективи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.vlasbiz.net/content/detail/13 12. Consutting company mayger LLC [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mayger.org/ru/analitika/franchajzingovye-vozmozhnosti-v-ukraine/uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/433-
dc.description.abstractДослідження присвячено українському ринку франчайзингу, а саме тій його частині, яка пов’язана з готельно-ресторанним бізнесом і його розвитком у 2009–2011 рр. Для ефективності дослідження проведено порівняльний аналіз рівня розвитку франча йзингу в усьому світі і безпосередньо в Україні від самих його витоків, завдяки чому виявлено нед оліки, що гальмують розвиток цього бізнесу, методи коригування ситуації та подальші перспективи розвитку готельно-ресторанного франчайзингу в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;2013/1-
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectперспективиuk_UA
dc.subjecthospitality businessuk_UA
dc.subjectfranchisinguk_UA
dc.subjectprospectsuk_UA
dc.titleАналіз розвитку готельно-ресторанного бізнесу на умовах франчайзингу в Україніuk_UA
dc.title.alternativeThe analysis of hotel and restaurant business development under franchising in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdfЕлектронне видання370,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.