Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4283
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКепко, В. М.-
dc.contributor.authorНовікова, В. В.-
dc.contributor.authorСтаднік, Л. І.-
dc.contributor.authorKepko, V.-
dc.contributor.authorNovikova, V.-
dc.contributor.authorStadnik, L.-
dc.date.accessioned2021-04-21T13:02:26Z-
dc.date.available2021-04-21T13:02:26Z-
dc.date.issued2021-04-21-
dc.identifier.citationКепко В. М. Захист прав споживачів непродовольчих товарів у сфері електронної торгівлі: європейський досвід / В. М. Кепко, В. В. Новікова, Л. І. Стаднік // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - №1 (71). – С. 23 - 28uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4283-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано організаційно-економічні і правові аспекти формування та реалізації політики Європейського Союзу щодо захисту споживацької поведінки під час купівлі товарів непродовольчого призначення. Зазначено, що формування інформаційного суспільства призвело до виходу інформаційно-комунікаційних технологій на новий рівень, що дає змогу вирішувати складні економічні завдання. Указано, що одним із засобів здійснення і підтримки процесів інформатизації в економічному середовищі є електронна торгівля. Визначено місце споживача у системі електронних торговельних відносин. Досліджено європейський досвід із захисту прав споживачів у сфері електронної торгівлі. Резюмовано, що для вивчення питання захисту прав споживачів непродовольчих товарів у сфері електронної торгівлі значну увагу слід приділяти особливостям захисту прав споживачів у процесі електронних відносин відповідно до права Європейського Союзу на різних етапах розвитку відносин споживачів та контрагентівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2021. - №1 (71)-
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectелектронна торгівляuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectкомерціяuk_UA
dc.subjecttradinguk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectprotectionuk_UA
dc.subjectcommerceuk_UA
dc.titleЗахист прав споживачів непродовольчих товарів у сфері електронної торгівлі: європейський досвідuk_UA
dc.title.alternativeProtection of the rights of consumers of non-food goods in the field of electronic commerce: European experienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021/1(71)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6 Кепко В.М..pdfелектронне видання378,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.