Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурик, М. М.-
dc.contributor.authorBuryk, M. M.-
dc.date.accessioned2021-01-28T07:58:19Z-
dc.date.available2021-01-28T07:58:19Z-
dc.date.issued2021-01-28-
dc.identifier.citationБурик М. М. Проблеми правового забезпечення розвитку транспортної інфраструктури / М. М. Бурик // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020 . - № 4 (27). – С. 32 – 38uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4235-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу правового забезпечення розвитку транспортної інфраструктури, прогресу виконання задач у транспортному секторі відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС за 2015–2020 роки сформовано ряд важливих тверджень щодо розвитку галузі. Визначено, що через правові проблеми не розвивається ринок приватно-публічних транспортних послуг. Доведено, що за період 2015–2020 років не досягнуто суттєвого результативного руху в різних сегментах транспортної інфраструктури, а проекти ключових рамкових законів перебувають на розгляді. Правові зміни характеризуються фрагментарністю, точковістю та безсистемністю у сферах безпеки, стратегічного планування, органі- заційно-інституційних змін. Встановлено, що проблеми правового забезпечення зумовлені невиконанням поставлених завдань щодо інтеграції нормативно-правової бази відповідно до законодавства ЄС. У статті зроблено висновок, що на приватний сектор покладено додатковий фінансовий та організаційний тягарі, а публічні органи управління розвитком транспортної інфраструктури мало задіяні у формуванні ринку якісних транспортних послуг. Основна проблема правового забезпечення – внесення змін, які посилюють тиск на діяльність організацій транспортного сектору з одночасною відсутністю впровадження суттєвих лібералізаційних, стимулюючих інструментів розвитку транспортного сектору, посилення тиску на діяльність приватного сектору через інтеграцію транспортного ринку України до ЄС. У короткостроковому періоді відсутній системний розвиток галузі, тоді як у довгостроковому періоді можна очікувати комплексну трансформацію інфраструктури транспорту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020 . - № 4 (27)-
dc.subjectтранспортна інфраструктураuk_UA
dc.subjectправове забезпечення розвитку інфраструктуриuk_UA
dc.subjectбезпека на транспортіuk_UA
dc.subjectнормативно-правове забезпечення розвитку транспортуuk_UA
dc.subjecttransport infrastructureuk_UA
dc.subjectlegal support of infrastructure developmentuk_UA
dc.subjecttransport safetyuk_UA
dc.subjectnormative-legal support of transport developmentuk_UA
dc.titleПроблеми правового забезпечення розвитку транспортної інфраструктуриuk_UA
dc.title.alternativeProblems of legal support for the development of transport infrastructureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №4(27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8 М. М. Бурик.pdfелектронне видання455,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.