Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/420
Назва: Маркетингове середовище діяльності підприємств: можливі зміни в контексті стратегії зовнішньоекономічної інтеграції
Інші назви: Marketing environment of activity enterprises: possible changes in the context of strategy external economic integration
Автори: Геращенко, С. О.
Петруня, В. Ю.
Ключові слова: економічна інтеграція
підприємство
маркетингове середовище
стратегія інтеграції
конкурентоспроможність
economic integration
enterprise
marketing environment
integration strategy
competitiveness
Дата публікації: 26-бер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Лібералізація та модернізація (за матеріалами “круглого столу”) // Економіка України. – 2011. – № 8. – С. 13. 2. Сайт “Human development report” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http// hdr.undp.org. 3. Сайт “Doing Business” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.doingbusiness.org. 4. Сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua.
Серія/номер: Економіка;2013/1
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості інвестиційного клімату України, визначено переваги та ризики інвестування в економіку України, особливості руху прямих іноземних інвестицій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/420
Розташовується у зібраннях:2013/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdfЕлектронне видання326,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.