Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорний, О. В.-
dc.contributor.authorChornyj, О. V.-
dc.date.accessioned2021-01-11T13:51:03Z-
dc.date.available2021-01-11T13:51:03Z-
dc.date.issued2021-01-11-
dc.identifier.citationЧорний О. В. Особливості реформ у державній політиці охорони здоров’я в європейських країнах у трансформаційний період: історичні та соціально-економічні аспекти / О. В. Чорний // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 78 - 82uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4199-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що держава повинна опікувати систему охорони здоров’я, що зумовлено вадами ринку медичних послуг і уявленнями про соціальну справедливість. Люди повинні мати право на отримання принаймні деякого мінімуму медичної допомоги незалежно від рівня їхнього доходу, і забезпечити таке право – обов’язок держави. Відповідно до основних засад державної політики майже у всіх країнах із розвиненою ринковою економікою були створені громадські системи охо- рони здоров’я, доступні для всіх або переважної більшості громадян. Медичну допомогу в цих країнах надають як державні, так і недержавні медичні організації та індивідуально практикуючі лікарі. Амбулаторну допомогу надають лікарі загальної практики та фахівці, що працюють як індивідуальні підприємці або в складі групових практик. Організації, подібні звичним для нас поліклінікам, зустрічаються лише в окремих країнах із розвиненою ринковою економікою. Стаціонарне лікування здійснюють державні і недержавні лікарні, причому серед недержавних організацій є як некомерційні, так і комерційні. Співвідношення державних і недержавних медичних організацій розрізняється в різних країнах. Фінансування медичної допомоги населенню здійснюється або з бюджетних коштів держави, які формуються за рахунок загального оподаткування, або з коштів обов’язкового медичного страхування, які формуються за рахунок страхових внесків роботодавців і внесків держави або пенсійних фондів за непрацююче населення. У системах бюджетного фінансування в європейських країнах кожен виробник знаходився в адміністративному підпорядкуванні певної територіальної одиниці. У системах страхового фінансування страховики не мали права самостійно вибирати виробників, які будуть надавати медичну допомогу застрахованим. Вони зобов’язані були укласти угоду про оплату медичної допомоги з будь-яким зацікавленим виробником медичних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26)-
dc.subjectтрансформаційний періодuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subjectреформиuk_UA
dc.subjectісторичні й соціально-економічні аспектиuk_UA
dc.subjectохорона здоров’яuk_UA
dc.subjectєвропейські країниuk_UA
dc.subjecttransformation perioduk_UA
dc.subjectpublic policyuk_UA
dc.subjectreformsuk_UA
dc.subjecthistorical and socio-economic aspectsuk_UA
dc.subjecthealth careuk_UA
dc.subjectEuropean countriesuk_UA
dc.titleОсобливості реформ у державній політиці охорони здоров’я в європейських країнах у трансформаційний період: історичні та соціально-економічні аспектиuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of reforms in public health policy in European countries in the transformation period: historical and socio-economic aspectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №3(26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14 Чорний О. В..pdfелектронне видання331,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.