Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4178
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарчук, В. Ю.-
dc.contributor.authorФесянов, В. В.-
dc.contributor.authorMarchuk, V.-
dc.contributor.authorFesianov, V.-
dc.date.accessioned2020-12-30T08:12:20Z-
dc.date.available2020-12-30T08:12:20Z-
dc.date.issued2020-12-30-
dc.identifier.citationМарчук В. Ю. Діяльність мікрофінансових установ з погляду поведінкової економіки / В. Ю. Марчук, В. В. Фесянов // Науковий погляд: економіка та управління. – 2020. - №3 (69). – С. 115 - 119uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4178-
dc.description.abstractУ статті розглядається діяльність мікрофінансових установ на фінансовому ринку України з погляду поведінкової економіки. Увага авторів зосередилася на інструментарії поведінкової економіки, який показує, як впливають обмеженість часу та інформації, емоції та стереотипи мислення на прийняття рішень суб᾽єктами господарювання під час вибору ними послуг кредитування. Було розглянуто такі ефекти поведінкової економіки, як: ефект безкоштовності, якорювання, ефект ореолу, евристика доступності, фреймінг. Авторами виділено такі сфери в діяльності мікрофінансових установ та проаналізовано з погляду інструментарію поведінкової економіки, як: назви мікрофінансових установ, умови надання кредитів, відсоткові ставки та форма подачі інформації про них, а також залучення відомих людей для рекламування своїх послуг. Виявлено, що під впливом емоцій, а також в умовах обмеженості часу та інформації населення досить схильне приймати нераціональні рішення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2020. - №3 (69)-
dc.subjectмікрофінансові установиuk_UA
dc.subjectповедінкова економікаuk_UA
dc.subjectкредитиuk_UA
dc.subjectфінансові послугиuk_UA
dc.subjectефекти поведінкової економікиuk_UA
dc.subjectефекти поведінкової економікиuk_UA
dc.subjectmicrofinance institutionsuk_UA
dc.subjectbehavioral economicsuk_UA
dc.subjectloansuk_UA
dc.subjectfinancial servicesuk_UA
dc.subjectbehavioral economics effectsuk_UA
dc.titleДіяльність мікрофінансових установ з погляду поведінкової економікиuk_UA
dc.title.alternativeACTIVITY OF MICROFINANCE INSTITUTIONS IN TERMS OF BEHAVIORAL ECONOMICSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2020/3(69)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
22 Марчук В.Ю..pdfелектронне видання393,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.