Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПугач, А. М.-
dc.contributor.authorПольська, Л. О.-
dc.contributor.authorPuhach, A. M.-
dc.contributor.authorPolska, L. O.-
dc.date.accessioned2020-12-14T11:41:10Z-
dc.date.available2020-12-14T11:41:10Z-
dc.date.issued2020-12-14-
dc.identifier.citationПугач А. М. Земельна реформа: європейський досвід і можливості застосування в Україні / А. М. Пугач, Л. О. Польська // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 131 – 138uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4142-
dc.description.abstractУ статті розглянуто досвід зарубіжних країн щодо регулювання земельних відносин, а також за допомогою системно-аналітичного аналізу визначено основні складники організаційно-функціональної структури державних органів регулвання земельних відносин у країнах Європи. На основі проведеного порівняльного аналізу та синтезу було визначено основні пріоритети та принципи реформування земельних відносин, які можливо було б ефективно застосувати для вдосконалення вітчизняної системи державного регулювання обігу земель сільськогосподарського призначення. Сьогодні перед країною стоїть дуже важливе завдання, з одного боку, проведення завершального етапу реформування земельних відносин, з іншого – вибору свого майбутнього розвитку, а саме – визначення стратегічного бачення сталого розвитку країни. До вирішення цього надважливого питання потрібно підходити досить зважено і з перспективою на майбутнє. Насамперед потрібно вивчити досвід іноземних країн, найбільш успішних як у виробництві аграрно-промислової продукції, так і в розбудові та розвитку сільських громад. Адже потрібно зважати на соціальний фактор, запроваджуваної реформи – вона зачіпає інтереси майже 50 % населення країни, для яких земля – це основний засіб виробництва, місце проживання, а також осередок культурної спадщини всього народу України. А отже, його думка з приводу свого майбутнього повинна враховуватись в першу чергу. У керівництві щодо принципів відповідального управління земельними ресурсами, рибним господарством і лісами в контексті національної продовольчої безпеки, Продовольчої та Сільськогосподарської Організації Об’єднаних Націй (The Voluntary Guidelines on the Responsible Governance of Tenure of Land, Fisheries and Forests in the Context of National Food Security. Food and agriculture organization of the United Nations, (FAO)) наголошується на забезпеченні прав на власність і справедливий доступ до цих ресурсів як засобу викорінення голоду та бідності, підтримуючи сталий розвиток і захищаючи довкілля [2].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)-
dc.subjectземельні відносиниuk_UA
dc.subjectринок сільськогосподарських земельuk_UA
dc.subjectсистема державного регулювання земельних відносинuk_UA
dc.subjectмораторійuk_UA
dc.subjectземельна реформаuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectland relationsuk_UA
dc.subjectagricultural land marketuk_UA
dc.subjectland turnoveruk_UA
dc.subjectsystem of state regulation of land relationsuk_UA
dc.subjectmoratoriumuk_UA
dc.subjectland reformuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.titleЗемельна реформа: європейський досвід і можливості застосування в Україніuk_UA
dc.title.alternativeLand reform: European experience and implementation opportunities in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24 А. М. Пугач.pdfелектронне видання356,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.