Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛелеченко, А. П.-
dc.contributor.authorLelechenko, A. P.-
dc.date.accessioned2020-12-14T08:48:19Z-
dc.date.available2020-12-14T08:48:19Z-
dc.date.issued2020-12-14-
dc.identifier.citationЛелеченко А. П. Стратегічна архітектура системи публічного управління сталим розвитком регіонів / А. П. Лелеченко // Лелеченко А. П. Стратегічна архітектура системи публічного управління сталим розвитком регіонів / А. П. Лелеченко // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 94 – 98. – С. 94 – 98uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4135-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано необхідність побудови стратегічної архітектури системи публічного управління сталим розвитком регіонів. Визначено, що трансформаційні процеси, започатковані і здійснювані в Україні, спрямовані передусім на створення інституційних основ, зорієнтованих на формування принципово нової за своїм якісним змістом системи публічного управління, залучення до процесу управління всіх зацікавлених сторін – влади, бізнесу та структур громадянського суспільства. З’ясовано, що з огляду на вдосконалення інституційного середовища, зокрема інститутів законодавчо-правового характеру, можна констатувати, що невідповідність потенціалу системи публічного управління стратегічним цілям соціально-економічного розвитку як на державному, так і на регіональному рівнях продовжує зберігатися. Під час дослідження було окреслено питання розроблення нових і модернізації наявних стандартів у системі публічного управління, які стосуються як її архітектури, орієнтованої на досягнення стратегічних цілей і завдань соціально-економічного розвитку, так і діяльності самих суб’єктів публічного управління. Відповідно, упровадження стандартів у діяльність органів влади пов’язане з реалізацією принципів публічності влади та сприйняття громадян як замовників послуг. Надалі, як свідчить міжнародний досвід, важливою передумовою для підвищення якості послуг органами влади було впровадження ефективних систем управління, зокрема, системи управління якістю. Доведено, що оскільки транспарентність – це прояв відкритості і доступності, а громадяни стали тими, заради кого працюють органи влади, то впровадження в їхню практичну діяльність рамкового стандарту стратегічної архітектури системи публічного управління, а також стандартів діяльності суб’єктів публічного управління, орієнтованих на забезпечення сталого розвитку території, дасть змогу забезпечити збалансованість економічних, екологічних і соціальних процесів, розвиток людського капіталу, підвищення якості життя громадян.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)-
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectлюдський капіталuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectтранспарентністьuk_UA
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UA
dc.subjectрамковий стандарт стратегічної архітектуриuk_UA
dc.subjectстратегія регіонального розвиткуuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjecthuman capitaluk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjecttransparencyuk_UA
dc.subjectsocio-economic developmentuk_UA
dc.subjectframework standard for strategic architectureuk_UA
dc.subjectregional development strategyuk_UA
dc.titleСтратегічна архітектура системи публічного управління сталим розвитком регіонівuk_UA
dc.title.alternativeThe strategic architecture of public governance system for sustainable regional developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 А. П. Лелеченко.pdfелектронне видання334,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.