Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальов, В. Г.-
dc.contributor.authorБрус, Т. М.-
dc.contributor.authorKovalyov, V. G.-
dc.contributor.authorBrus, T. M.-
dc.date.accessioned2020-12-08T11:53:55Z-
dc.date.available2020-12-08T11:53:55Z-
dc.date.issued2020-12-08-
dc.identifier.citationКовальов В. Г. Роль органів місцевого самоврядування у транскордонному співробітництві: організаційно-правові засади / В. Г. Ковальов, Т. М. Брус // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 73 – 78uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4131-
dc.description.abstractУ статті з’ясовуються місце і роль органів місцевого самоврядування в транскордонному співробітництві прикордонних територій з урахуванням принципу субсидіарності. Встановлено, що розвиток такого співробітництва буде основою для їхнього економічного та соціального розвитку. Розглянуто три аспекти транскордонного співробітництва, а саме: політичний, економічний і соціокультурний. Встановлено, що регіональна та місцева влада відіграють значну роль у двох останніх. Економічний напрям сприяє створенню інфраструктурних об’єктів, торгівлі та спільному бізнесу, розвитку туризму тощо. Соціальний же напрям створює можливості для розвитку трудової мобільності, покращення рівня життя на прикордонних територіях. В основу транскордонного співробітництва запропоновано взяти концепцію транскордонного регіоналізму в межах моделі поліполярності. Встановлено, що в Україні нормативно-правову базу розвитку транскордонного співробітництва становлять ратифіковані документи, прийняті Радою Європи, та законодавчі акти національного законодавства, в яких основними суб’єктами такого співробітництва визначено міжнародні неурядові організації, місцеву владу й органи місцевого самоврядування інших (зарубіжних) держав. Визначено найбільш перспективний напрям транскордонного співробітництва в економічній сфері, а саме – формування міжнародної мережі транспортних коридорів. Серед недоліків національного законодавства, що регулює транскордонне співробітництво, визначено відсутність нормативного закріплення створення та оподаткування об’єднань єврорегіонального співробітництва, що унеможливлює їхнє існування та розширення і чітке виокремлення повноважень органів місцевого самоврядування в цьому процесі. Визначено напрями діяльності органів влади на загальнонаціональному, регіональному та місцевому рівнях, які б забезпечували ефективну реалізацію політики транскордонного співробітництваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)-
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk_UA
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectрегіональна владаuk_UA
dc.subjectекономічний розвиток територійuk_UA
dc.subjectсоціальний розвиток територійuk_UA
dc.subjectміжнародна співпрацяuk_UA
dc.subjectcross-border cooperationuk_UA
dc.subjectlocal self-government bodiesuk_UA
dc.subjectregional authoritiesuk_UA
dc.subjecteconomic development of territoriesuk_UA
dc.subjectsocial development of territoriesuk_UA
dc.subjectinternational cooperationuk_UA
dc.titleРоль органів місцевого самоврядування у транскордонному співробітництві: організаційно-правові засадиuk_UA
dc.title.alternativeThe role of local self-government authorities in cross-border cooperation: organization and legal basisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13 В. Г. Ковальов.pdfелектронне видання341,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.