Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрієв, Ю. В.-
dc.contributor.authorDmytriyev, Yu. V.-
dc.date.accessioned2020-12-08T11:12:39Z-
dc.date.available2020-12-08T11:12:39Z-
dc.date.issued2020-12-08-
dc.identifier.citationДмитрієв Ю. В. Моніторинг способу життя публічних осіб як один із механізмів запобігання корупції в системі державного управління / Ю. В. Дмитрієв // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 63 – 67uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4129-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні підходи щодо механізмів моніторингу способу життя публічних осіб, надано власне бачення прийнятного для України механізму такого моніторингу, визначено його місце в системі державного управління, розкрито його зміст і сутність. Зокрема, у статті обґрунтовано мету моніторингу способу життя, яка полягає у встановленні відповідності (або невідповідності) доходів та їхніх джерел витратам публічної особи та членів її сім’ї. Розглянуто такі механізми моніторингу, як кабінетне дослідження, польове дослідження та комбінована або змішана форма цих досліджень. Науково обґрунтовано необхідність використання в Україні саме змішаної форми моніторингу способу життя публічних осіб, розкрито її зміст і послідовність застосування. Розглянуто експертні та наукові засади щодо визначення складників (заходів) механізму моніторингу способу життя публічних осіб, узагальнено та запропоновано власний підхід щодо необхідності змін антикорупційного законодавства задля забезпечення ефективності й достовірності такого моніторингу. Наприклад, у дослідженні запропоновано внесення змін до антикорупційного законодавства з метою розширення кола суб’єктів моніторингу шляхом додавання близьких осіб публічної особи, а саме – батьків, братів, сестер і внуків, родичів одного із подружжя тощо. Рекомендовано внесення змін до законодавства з метою надання Національному агентству з питань запобігання корупції прямого доступу до банківської інформації суб’єкта моніторингу та членів його сім’ї. Також наголошено на необхідності законодавчого обмеження готівкового обігу видатків суб’єкта моніторингу певним невеликим їхнім розміром. Досліджено інші загальноорганізаційні механізми моніторингу способу життя публічної особи. Розглянуті у статті зміни антикорупційного законодавства будуть сприяти ефективному та достовірному моніторингу способу життя публічної особи, а отже, й запобіганню корупційним правопорушенням.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)-
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectмоніторинг способу життяuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectпублічна особаuk_UA
dc.subjectантикорупційне законодавствоuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectcorruptionuk_UA
dc.subjectlifestyle monitoringuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.subjectpublic personsuk_UA
dc.subjectanticorruption legislationuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.titleМоніторинг способу життя публічних осіб як один із механізмів запобігання корупції в системі державного управлінняuk_UA
dc.title.alternativeMonitoring the lifestyle of public persons as one of the methods to prevent corruption in the public administration systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 Ю. В. Дмитрієв.pdfелектронне видання334,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.