Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТімашов, В. О.-
dc.contributor.authorЩуренко, Т. А.-
dc.contributor.authorTimashov, V. O.-
dc.contributor.authorShchurenko, T. A.-
dc.date.accessioned2020-11-27T09:43:50Z-
dc.date.available2020-11-27T09:43:50Z-
dc.date.issued2020-11-27-
dc.identifier.citationТімашов В. О. Адміністративно-правове регулювання інформаційних відносин у галузі реклами / В. О. Тімашов, Т. А. Щуренко // Правова позиція. – 2020. -№ 3 (28). - С. 60 – 65uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4104-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу засад адміністративно-правового регулювання інформаційних відносин в галузі реклами. У роботі досліджено теоретико-методологічні та нормативно-правові основи інформаційних відносин в сфері надання рекламних послуг та їх державного регулювання і контролю. Проаналізовано основні тенденції законодавчого регулювання рекламної діяльності в Україні. Акцентовано увагу на світовій практиці діяльності посередників на рекламному ринку. Досліджено актуальні проблеми порушення законодавства у сфері реклами, обману споживачів і розповсюдження нечесної реклами. Проведено аналіз порушень, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією. Описано конкретні приклади таких порушень, зокрема, ПрАТ «Київстар», ТОВ «ДІЄСА», «Київський БКК» та випадки із неправомірним зазначенням «еко» на продукції, котра не має відповідних споживчих властивостей. Вивчено розподіл виявлених та припинених порушень за 2018 рік, таких як антиконкурентні дії владних структур, господарюючих суб’єктів, зловживання монопольним становищем, інформаційні порушення, недобросовісна конкуренція, концентрації та узгоджені дії без дозволу та ін. Досліджено структуру проявів недобросовісної конкуренції, серед яких виділено поширення інформації, що вводить споживачів в оману, неправомірне використання чужих позначень, дискредитація суб’єктів господарювання. Здійснено статистичний аналіз подібних порушень за 2018 р. Підкреслено, що очікуваним результатом антимонопольної діяльності на 2019 р. стала нейтралізація підстав для нечесної конкуренції між учасниками ринку, недопущення введення в оману споживачів та покращення конкурентного середовища на товарних ринках. Наведено основні шляхи адміністративно-правового регулювання відносин в галузі реклами у випадку порушень чинного законодавства. На основі досліджених матеріалів було сформульовано висновки щодо вдосконалення адміністративно-правового регулювання відносин на ринку реклами в напрямі гармонізації з європейським законодавством та розширення багатьох важливих трактувань і положень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;2020. -№ 3 (28)-
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectінформаційні відносиниuk_UA
dc.subjectадміністративно-правове регулюванняuk_UA
dc.subjectконтроль рекламної діяльностіuk_UA
dc.subjectінформаційний правопорядокuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectinformation relationsuk_UA
dc.subjectadministrative and legal regulationuk_UA
dc.subjectcontrol of advertising activityuk_UA
dc.subjectinformation nomocracyuk_UA
dc.titleАдміністративно-правове регулювання інформаційних відносин у галузі рекламиuk_UA
dc.title.alternativeAdministrative and legal regulation of information relations in the field of advertisinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/3(28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 Тімашов В. О..pdfелектронне видання347,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.