Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезена, І. М.-
dc.contributor.authorBezena, M.-
dc.date.accessioned2020-11-10T13:42:27Z-
dc.date.available2020-11-10T13:42:27Z-
dc.date.issued2020-11-10-
dc.identifier.citationБезена І. М. Інститути громадянського суспільства як суб’єкти управління розвитком територій / І. М. Безена // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 1 (24).- С. 69 – 73uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4087-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню процесів демократизації і децентралізації публічної влади та налагодженню їхньої співпраці із суб’єктами громадянського суспільства. Під час процесів реформи актуалізуються сучасні практики взаємодії органів публічної влади з інститутами громадянського суспільства, залучення громадськості до організаційних процесів формування та практичної реалізації державної політики на місцевому рівні. Зарубіжний досвід із змістової співпраці свідчить про: єдність і міцність суспільних цінностей та інституцій; дотримання основ демократії під час залучення громадян до процесів врядування на території громади; суттєвий вплив суб’єктів громадянського суспільства на сталий розвиток громади та людини. У дослідженні нами проаналізовано практичні та початкові результати діяльності з реформи публічної системи України у Дніпропетровському регіоні та процесів долучення громадянського суспільства, розкрито нові тенденції у спільній діяльності органів публічної влади та громадських інституцій. Ключовим питанням практичної та спільної організаційної діяльності є конструктивна співпраця між публічною владою регіонального рівня і місцевого самоврядування та жителями сіл і міст. Адже від їхньої спільної роботи залежить процес реалізації інфраструктурних проєктів території нової об’єднаної територіальної громади та покращення суспільного середовища. Від рівня їхньої спільної роботи залежить подолання проблеми із формування доходної та видаткової частини бюджету, який впливає на якість життя громади, інвестиційну привабливість території, ефективність розвитку території і благополуччя її громадян. За результатами дослідження встановлено, що від рівня залучення громадського активу громади, партнерських стосунків, організаційної спроможності і розвитку взаємної довіри суб’єктів громадянського суспільства буде залежати динамізм розвитку території, розв’язання соціально-економічних проблем і поступ розвитку території. Безперечно, що особливої ваги для громади набуває питання формування стратегії розвитку території, яка, у свою чергу, потребує активних і професійних учасників інфраструктурних та організаційних процесів: планування, обговорення, прийняття рішення, бюджетування проєктів та їх реалізація. Послідовність, прозорість і відповідальність учасників діяльності, яка впливає на результативність та становлення успішності громади.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 1 (24)-
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectорганізація населенняuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectorganization of the populationuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectpublicuk_UA
dc.titleІнститути громадянського суспільства як суб’єкти управління розвитком територійuk_UA
dc.title.alternativeInstitutions of the civil society as objects of management of territorial developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №1(24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14 І. М. Безена.pdfелектронне видання324,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.