Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарван, Музхер Хуссеін Музхер-
dc.contributor.authorMarvan, Muzher Hussein Muzher-
dc.date.accessioned2020-11-10T09:26:23Z-
dc.date.available2020-11-10T09:26:23Z-
dc.date.issued2020-11-10-
dc.identifier.citationМарван Музхер Хуссеін Музхер Інституційне забезпечення регулювання відносин державно-банківського партнерства: проблеми та напрями розвитку / Музхер Хуссеін Музхер Марван // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 1 (24).- С. 51 –55uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4083-
dc.description.abstractЗ’ясовано, що забезпечення розвитку державно-банківського партнерства можливе лише за умови створення сприятливого інституційного середовища. Проаналізовано сучасний стан інституційного середовища державного управління в сфері державно-банківського партнерства. Визначено основну проблему інституційного забезпечення державної політики в сфері державно-банківського партнерства – недостатню сформованість системи інституцій, які повинні забезпечувати ефективну координацію та взаємодію всіх суб’єктів для реалізації завдань державної політики у цій сфері. Зауважено, що однією з головних перешкод успішного впровадження механізму державно-банківського партнерства є відсутність компетенцій у цій галузі у посадових осіб держаних органів влади. Виявлено проблемні питання інституційно-законодавчого забезпечення розвитку державно-банківського партнерства. Доведено, що на сучасному етапі розвитку у сфері державно-банківського партнерства визначено лише напрями діяльності, а не чіткі цілі та відповідні до них повноваження, а уповноважений орган із державно-приватного партнерства в Україні виконує переважно організаційно-регулювальну функцію. Запропоновано заходи державної політики, реалізація яких дозволить прискорити практичне запровадження основних форм державно-банківського партнерства з метою залучення банківських інвестиційних ресурсів для модернізації економіки держави. Наголошено на необхідності створення на рівні Уряду єдиного спеціалізованого органу, наприклад, Національної агенції (Державної агенції, Національного центра) з публічно-державного партнерства. Зауважено, що саме таке підпорядкування дасть змогу вирішити питання дублювання функцій під час розробки та реалізації проектів та створить умови для продуктивної співпраці з галузевими міністерствами та іншими центральними органами влади. Доведено перспективність діяльності регіональних відділів центру сприяння розвитку державно-банківського партнерства та департаменту розвитку державно-банківського партнерства при Національному Банку України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 1 (24)-
dc.subjectдержавно-банківське партнерствоuk_UA
dc.subjectмеханізми державного регулюванняuk_UA
dc.subjectінституційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectдержавні структуриuk_UA
dc.subjectstate-banking partnershipuk_UA
dc.subjectmechanisms of state regulationuk_UA
dc.subjectinstitutional supportuk_UA
dc.subjectstate structuresuk_UA
dc.titleІнституційне забезпечення регулювання відносин державно-банківського партнерства: проблеми та напрями розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeInstitutional support for regulation of state-bank partnership relations: problems and areas of developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №1(24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10 Марван Музхер Хуссеін Музхер.pdfелектронне видання320,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.