Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3995
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлексенко, Ю. О.-
dc.contributor.authorСидоренко, О. В.-
dc.contributor.authorOleksenko, Y.-
dc.contributor.authorSydorenko, O.-
dc.date.accessioned2020-08-26T07:01:18Z-
dc.date.available2020-08-26T07:01:18Z-
dc.date.issued2020-08-26-
dc.identifier.citationОлексенко Ю. О. Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення / Ю. О. Олексенко, О. В. Сидоренко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 147 - 153uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3995-
dc.description.abstractСьогодні реклама міцно вкоренилася у свідомості споживачів та є невід'ємною складовою частиною діяльності компаній. Саме тому компаніям важливо розуміти, яку роль реклама займає в ефективному просуванні, та навчитися правильно використовувати маркетингові інструменти залежно від виду діяльності. У статті визначено суть та поняття реклами як невід’ємного елемента комплексу маркетингу на підприємствах. Охарактеризовано роль реклами в ефективному просуванні та надана її характеристика. Розглянуто основні наявні канали комунікацій та функції реклами. Визначено принципи, яким повинна відповідати рекламна кампанія. Здійснено аналіз ринку реклами та проведено дослідження щодо сприйняття реклами споживачами. З'ясовано, які критерії впливають на рішення про здійснення покупки. Охарактеризовано основні тенденції рекламної діяльності підприємств у сфері нерухомості. З’ясовано головні критерії, яким повинна відповідати реклама у сфері нерухомості. Визначено шляхи та напрями вдосконалення рекламної діяльності та надано рекомендації щодо покращення рекламної діяльності підприємств у сфері нерухомостіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)-
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьіuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectрекламне повідомленняuk_UA
dc.subjectканал комунікаціїuk_UA
dc.subjectсфера нерухомостіuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.subjectadvertising campaignuk_UA
dc.subjectadvertising messageuk_UA
dc.subjectcommunication channeluk_UA
dc.subjectreal estate sphereuk_UA
dc.titleРекламна діяльність підприємства та напрями її удосконаленняuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising activity of the enterprise and directives of its improvementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/2(68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26 Олексенко Ю.О..pdfелектронне видання595,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.