Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіпич, Л. Г.-
dc.contributor.authorХілуха, О. А.-
dc.contributor.authorКушнір, М. А.-
dc.contributor.authorLipych, L.-
dc.contributor.authorKhilukha, O.-
dc.contributor.authorKushnir, M.-
dc.date.accessioned2020-08-25T12:49:14Z-
dc.date.available2020-08-25T12:49:14Z-
dc.date.issued2020-08-25-
dc.identifier.citationЛіпич Л. Г. Коучинг як форма розвитку «м’яких» компетентностей працівників підприємства / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А. Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 140 - 146uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3994-
dc.description.abstractВизначаючи професійну ефективність працівника, слід враховувати фактори, що впливають на належне виконання ним завдань, зокрема «м’які» компетентності. Їх можна розглядати як можливість установлення зв’язку між знанням і ситуаці- єю, як здатність знайти, виявити процедуру (знання і дію), що підходить для розв’язання проблеми. У статті обґрунтовано, що коучинг – це система реалізації соціального, особистісного та творчого потенціалів учасників процесу навчання з метою отримання максимального результату. Реалізація коучингу передбачає три етапи: до впровадження, безпосередньо реалізацію та післяреалізаційний період. На початковому етапі проводиться аналіз потреб у розвитку персоналу та об’єктивна оцінка працівників, які його потребують. На другому етапі впровадження коучингу формуються відносин та проводиться навчання безпосередньо з клієнтом під час тренерських сесій та між ними. Останній етап процесу впровадження коучингу – це перевірка ефективності в контексті досягнення цілейuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68).-
dc.subject«м’які» компетентностіuk_UA
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectвиди «м’яких» компетентностейuk_UA
dc.subjectетапи впровадження коучингуuk_UA
dc.subjectкоучuk_UA
dc.subject«клієнт»uk_UA
dc.subject“soft” competenciesuk_UA
dc.subjectcoachinguk_UA
dc.subjecttypes of “soft” competenciesuk_UA
dc.subjectstages of coaching implementationuk_UA
dc.subjectcoachuk_UA
dc.subject“client”uk_UA
dc.titleКоучинг як форма розвитку «м’яких» компетентностей працівників підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeCoaching as a form of development of “soft” competencies of enterprise employeesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/2(68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25 Ліпич Л.Г..pdfелектронне видання397,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.