Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3994
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ліпич, Л. Г. | - |
dc.contributor.author | Хілуха, О. А. | - |
dc.contributor.author | Кушнір, М. А. | - |
dc.contributor.author | Lipych, L. | - |
dc.contributor.author | Khilukha, O. | - |
dc.contributor.author | Kushnir, M. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T12:49:14Z | - |
dc.date.available | 2020-08-25T12:49:14Z | - |
dc.date.issued | 2020-08-25 | - |
dc.identifier.citation | Ліпич Л. Г. Коучинг як форма розвитку «м’яких» компетентностей працівників підприємства / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А. Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 140 - 146 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-9079(Online) | - |
dc.identifier.issn | 2521-666X (Print) | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3994 | - |
dc.description.abstract | Визначаючи професійну ефективність працівника, слід враховувати фактори, що впливають на належне виконання ним завдань, зокрема «м’які» компетентності. Їх можна розглядати як можливість установлення зв’язку між знанням і ситуаці- єю, як здатність знайти, виявити процедуру (знання і дію), що підходить для розв’язання проблеми. У статті обґрунтовано, що коучинг – це система реалізації соціального, особистісного та творчого потенціалів учасників процесу навчання з метою отримання максимального результату. Реалізація коучингу передбачає три етапи: до впровадження, безпосередньо реалізацію та післяреалізаційний період. На початковому етапі проводиться аналіз потреб у розвитку персоналу та об’єктивна оцінка працівників, які його потребують. На другому етапі впровадження коучингу формуються відносин та проводиться навчання безпосередньо з клієнтом під час тренерських сесій та між ними. Останній етап процесу впровадження коучингу – це перевірка ефективності в контексті досягнення цілей | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68). | - |
dc.subject | «м’які» компетентності | uk_UA |
dc.subject | коучинг | uk_UA |
dc.subject | види «м’яких» компетентностей | uk_UA |
dc.subject | етапи впровадження коучингу | uk_UA |
dc.subject | коуч | uk_UA |
dc.subject | «клієнт» | uk_UA |
dc.subject | “soft” competencies | uk_UA |
dc.subject | coaching | uk_UA |
dc.subject | types of “soft” competencies | uk_UA |
dc.subject | stages of coaching implementation | uk_UA |
dc.subject | coach | uk_UA |
dc.subject | “client” | uk_UA |
dc.title | Коучинг як форма розвитку «м’яких» компетентностей працівників підприємства | uk_UA |
dc.title.alternative | Coaching as a form of development of “soft” competencies of enterprise employees | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2020/2(68) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
25 Ліпич Л.Г..pdf | електронне видання | 397,77 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.