Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорященко, Ю. Г.-
dc.contributor.authorІльченко, В. М.-
dc.contributor.authorGoryaschenko, Y.-
dc.contributor.authorIlchenko, V.-
dc.date.accessioned2020-08-21T11:03:21Z-
dc.date.available2020-08-21T11:03:21Z-
dc.date.issued2020-08-21-
dc.identifier.citationГорященко Ю. Г. Цифровий маркетинг як основа сучасного бізнесу /Ю. Г. Горященко, В. М. Ільченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 115 – 120uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3989-
dc.description.abstractНагальною проблемою ведення сучасного бізнесу є відсутність релевантних інформаційних потоків між усіма учасника ми бізнесової діяльності – споживачами товарів або послуг (Інтернет-користувачами), виробниками і продавцями товарів (послуг). Для налагодження інформаційних потоків у сучасних умовах розвитку актуальним є широке використання мережі Інтернет і пристроїв, що надають доступ до неї (смартфонів, планшетів, ноутбуків), мобільних пристроїв, локальних мереж, інтерактивних екранів, цифрового телебачення, POS-терміналів. Вказані цифрові канали здатні забезпечити ефективне ведення бізнесу за конкретних умов, серед яких – легкість доступу всіх учасників підприємницької діяльності до ресурсу, активне залучення споживача у взаємодію з брендом, інтерактивність, відсутність територіальних обмежень під час реалізації маркетингових ідей, поширення Інтернету і мобільного зв’язку, можливість оперативної оцінки заходів бізнесу та управління подіями в режимі реального часу. Акцентовано увагу на тому, що без використання інструментів цифрового маркетингу бізнес спроможний створити лише мінімально життєздатний продукт або послугуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)-
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectконверсіяuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectрелевантністьuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectInternet marketinguk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectconversionuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectinformation societyuk_UA
dc.subjectrelevanceuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг як основа сучасного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeDigital marketing as the basis of modern businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/2(68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20 Горященко Ю.Г.pdfелектронне видання467,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.